Köra idag?

Status
Ej öppen för fler svar.
faller ner på knä inför money och hennes vishet.:Bugar:Bugar

komigen nu gott folk, lägg av med gnällandet och kramas istället. satanja. du hade gärna fått åka bakpå mig:krama (körde faktiskt förbi din by) för ett tag sen. men har annat smått å gott som måste fixas nu.

Andreas, du har heller inte en sporthoj. Du har en motard och en cross. Kasta inte sten i glashuset. :)

Jag får inte vara här överhuvudtaget för jag är permbannad så jag kastar stora jävla stenar.
Men enligt reglerna får jag åtminstone om man tolkar lite, o jag läser iaf reglerna :D

Jag får inte vara här överhuvudtaget för jag är permbannad så jag kastar stora jävla stenar.
Men enligt reglerna får jag åtminstone om man tolkar lite, o jag läser iaf reglerna :D

Enligt reglerna så har satanja mer rätt att vara här än du, som du själv skrev så ska dom som har cross eller dylikt hålla sig borta från forumet. Eftersom satanja inte har något av det så bryter hon inte mot någon regel. ;)

Enligt reglerna så har satanja mer rätt att vara här än du, som du själv skrev så ska dom som har cross eller dylikt hålla sig borta från forumet. Eftersom satanja inte har något av det så bryter hon inte mot någon regel. ;)

Nu får du allt läsa om o läsa rätt :D

Haha.. Satanja snacka inte om att "Sabba stämningen" det är ni utan hoj som sabbat "hoj-stämningen" här inne med era ideér om fikor och allt annat som inte hör till hojkörning. Och än en gång ser man ett exempel på en klassisk dispyt här på forumet där såklart alla killar ställer sig på tjejens sida.

Haha.. Satanja snacka inte om att "Sabba stämningen" det är ni utan hoj som sabbat "hoj-stämningen" här inne med era ideér om fikor och allt annat som inte hör till hojkörning. Och än en gång ser man ett exempel på en klassisk dispyt här på forumet där såklart alla killar ställer sig på tjejens sida.

Efter TT brukar vi fika. Vad är det för fel på det? Så länge jag har varit med och kört, så är det ingen som "kommit" på det. Utan ganska normalt efter några timmars körning att ta en fika och snacka av sig.
Att det sedan i år, fortsatt på tidsdagarna efter att snön la sig så att det inte gick att köra, var nog ingens idé, utan bara ett sätt att kunna umgås med likasinnade, TROTS att naturliga hinder finns för själva körningen.
Att träffa gänget man kör med och spela lazerdome, eller kröka, eller åka och kolla på nya hojar, när fan började det påverka hojstämningen negativt:va

Skall genast be fru VBK regga av sig från SH. Eller så får hon väl sälja hästarna och köpa hoj då:va

shiet charmo har precis lyckats övertyga mig om att han är en liten jävla 5-åring baserat på argumenten han lägger fram och på sättet han gnäller. Har hört småbarn resonera mer logiskt än du. LÄGG NER FÖR FAN

övriga: ignorera detta fanskap under nicket charmo. ingen idé att argumentera med en uppblåsbar badboll

Får väl tycka vad jag vill? Tycker bara det va mer hojsnack och mindre fika snack förr här inne. Sen att det är att trampa på dom "nya" medlemmarnas tår, va ju absolut inte min mening. Och nej Ripster jag är inte 5 år. Är 26 år och kör 1000cc, tydligen mer än vad du klarar av.

Och nej Ripster jag är inte 5 år. Är 26 år och kör 1000cc, tydligen mer än vad du klarar av.

Bästa på länge. Tack för dagens garv :tummenupp

Edit: ps; bara de män som är osäkra på sin sexuella läggning, eller har en liten kuk, behöver hävda sig på det sätt som du gör. Tycker nästan lite synd om dig. :krama

Last edited:
Får väl tycka vad jag vill? Tycker bara det va mer hojsnack och mindre fika snack förr här inne. Sen att det är att trampa på dom "nya" medlemmarnas tår, va ju absolut inte min mening. Och nej Ripster jag är inte 5 år. Är 26 år och kör 1000cc, tydligen mer än vad du klarar av.

Förr? du har varit medlem i 2 år. :va Snacka om förr om du varit här sen start. Klubbforum och andra subforum är till för att dom som är med där ska kunna prata om det dom vill och har gemensamt. Det är för att det inte ska bli massa spam i dom andra forumsdelarna som tex Teknik och meck-forumet, Mc-relaterade disskutioner mm mm osv osv. Känner du att det blir för mycket skitsnack så håll dig borta från såna här forum. Svårare än så är det inte.

Sen undrar jag var fan moderatorerna är? Det har varit väldigt mycket pajkastning och personliga påhopp i denna tråd, ändå är det ingen som reagerar. :va

Last edited:
Förr? du har varit medlem i 2 år. :va Snacka om förr om du varit här sen start. Klubbforum och andra subforum är till för att dom som är med där ska kunna prata om det dom vill och har gemensamt. Det är för att det inte ska bli massa spam i dom andra forumsdelarna som tex Teknik och meck-forumet, Mc-relaterade disskutioner mm mm osv osv. Känner du att det blir för mycket skitsnack så håll dig borta från såna här forum. Svårare än så är det inte.

Sen undrar jag var fan moderatorerna är? Det har varit väldigt mycket pajkastning och personliga påhopp i denna tråd, ändå är det ingen som reagerar. :va

Moderatorer:va

Nu får ni fan ge er! lite väl mycket skit här nu:mad: om här nu är massa fika snack och sånt för vi ska träffas mm under den tradiga tiden så låt det vara, sen om här är en tjej eller fler som har ett mc intresse och hänger här och inte har hoj så vafan gör det är där någon som vill ha dom som ryggvärmare så vad gör det !

Säger bara lägg ner nu!!!!

• Gilla
Reaktioner: VBK
Vad FAN är det med er människor? Ni gör mig så jävla ledsen.
Så du menar alltså att jag inte är välkommen här förrän jag köper mig en egen hoj? TROTS att jag är lika intresserad av hojar som vilken annan dum jävel här som helst? Enda anledningen till att jag inte har en hoj är för att jag är arbetslös och har varken råd att köpa eller hålla en, tror du inte jag hade haft både hoj o kort för längesedan om jag haft råd? Du tycker alltså att jag ska uteslutas ur gemenskapen för att jag inte har tillräckligt med pengar?

Så förbannat töntigt. Hade du blivit lycklig om jag avreggade mig kanske och slutade umgås helt med ROH-folket? Hjälper det dig på något sätt? Sedan skulle jag också vilja veta om det är något fel med att åka bakpå, stör det dig på något sätt?

Nej, död åt alla dessa jävla moralfittor. Jag är lika mycket sporthojare som du är. Förstår inte vart alla dessa påhopp på mig kommer ifrån. Har inte gjort er ett piss.
Självklart ska du fortsätta hänga här men snälla ändra då din signatur, "här för att provocera" rimmar illa med det du säger ovan. :krama

JAG har jobbat... kan ju inte sitta på Sh 24/7

sedan har jag läst tidigare inlägg men inte tyckt det varit så farligt, men nu tycker jag det gått lite väl långt med pajkastningen.. o det åt båda hållen.

nu stänger jag denna tråden, då den fyllts med mest skitkastning & att dagen nästan e slut ( tråden heter dock köra idag)

Om någon har åsikter om detta, skicka ett PM

mvh Henrik

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!