Köra idag??

känns nice..... tror swish var också med.. kanske fler??

kolla samåkning i lund tråden med....

håller med... känns mögigt att köra imalmö?? för fan vv något bättre måste ni komma med :banana

Lunkiz skrev:
2113432 vaffor inte lockarp isåfall..

jag e med var som.. känns som staffanstorp e bäst alla hittar alla vet var.... kankse? jag hittar bara dit jag e för fan hedersmedlem i Vilse klubben

Fan jag som inte har något framhjul :mad: :mad:

Första gången tiden passar så kan man inte hänga med :huvet

jag har skitdåligt framhjul så får se om jag kan byta det idag o då blir d inget gazz för min del

Naj jag pallar inte fitta jag tar en repa nu!

Dv kör från Lund om ca 10min kommer köra över staffanstorp genarp och lite där omkring.

Mammsen lovar att bjuda på fika i uppvärmt ute rum.

Tsunami skrev:
2113485 Naj jag pallar inte fitta jag tar en repa nu!

Dv kör från Lund om ca 10min kommer köra över staffanstorp genarp och lite där omkring.

Mammsen lovar att bjuda på fika i uppvärmt ute rum.

jag pallar inte fitta heller..... skiter i det idag. KOmmer imorgon på onsdagsgazzet istället om väder tillåter... ses då,

Tsunami skrev:
2113377 Varför detta djävla torg då ska man ju in mitt i skiten!

Grejen är med S-torget att om man är körsugen så räcker det att sätta sig på torget en kvart, 15 minuter, så dyker det alltid opp nån eller nårra.

Håller dock med att det borde finnas fler ställen vi kan roundevua på, där man vet att det finns hojfolk eller att det dyker opp, Mitonga var bra förr och det kommer bli ännu bättre nu, centralare: "Lomma" samt mer plats.

Jag och Cornfed var gazzesugna idag och var således ute nårra timmar i EM. Men vi kommer ju inte direkt åt sporthoj.com så lätt ute i svängen.

För övrigt tycker jag det är för lite med ett gazz i veckan, bara onsdagen, jag vill gazza oftare med andra, hur gör vi? Mr K ?

Mr K skrev:
2113663 Jag har lösa framhjul/däck .....
Fina för 800kr ..... billiga för 400kr

Det var jo synd...

Men behöver snart ett bakdäck, har du något över så tar jag ett .

Ska hämta det i morrn med ett Pilot Power däck på lagt...

bo$ken skrev:
För övrigt tycker jag det är för lite med ett gazz i veckan, bara onsdagen, jag vill gazza oftare med andra, hur gör vi? Mr K ?
Alla är inte lika lediga som dig, men skriv en tråd en dag i förväg så ska du lätt få ihopa 5-6st .....

bo$ken skrev:
2113760 Grejen är med S-torget att om man är körsugen så räcker det att sätta sig på torget en kvart, 15 minuter, så dyker det alltid opp nån eller nårra.

Håller dock med att det borde finnas fler ställen vi kan roundevua på, där man vet att det finns hojfolk eller att det dyker opp, Mitonga var bra förr och det kommer bli ännu bättre nu, centralare: "Lomma" samt mer plats.

Jag och Cornfed var gazzesugna idag och var således ute nårra timmar i EM. Men vi kommer ju inte direkt åt sporthoj.com så lätt ute i svängen.

Jag håller med bo$ken.
Men nytt ställe att mötas på? Vad måste vi ha?

1. Plats att ställa upp hojarna på
2. Lätt att hitta
3. Tillgång till soppa? (Bra men inte nödvändigt?)
4. Nära till gazzvägar och lekställen
5. Möjlighet till lite käk (om man drar direkt från jobb)

Mer?

Shell Öresund ligger riktigt bra till om man är från Malmö med omnejd.
Vill man ha med lite norrbor så är ju Matoil Staffanstorp bättre.

Stortorget... joooo... om man bara vill snacka skit och posera, annars är det bara bök.

Last edited:
Mr K skrev:
2113860 Alla är inte lika lediga som dig, men skriv en tråd en dag i förväg så ska du lätt få ihopa 5-6st .....

Nä, precis.... det gäller att välja rätt yrke, eller som du, gå i grundskolan, du har väl en massa lov hela tiden! :tungan

perzzon skrev:
2113859 Det var jo synd...

Men behöver snart ett bakdäck, har du något över så tar jag ett .

Ska hämta det i morrn med ett Pilot Power däck på lagt...
har bara hela set eller framdäck ...... mycket sällan bakdäck lösa.

Slog rekord igår..Sjöbo-Malmö 17 minuter..Fan vad barnsligt, jag vet, men ibland växer bara hornen ut.

Tobbes nya fina CBR1000 klarade inte farterna, bakre blinkers trillade av ( muttern):D

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!