Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Von Vettet skrev:2113372stortorget malmö 18.45
Eddi skrev:2113382håller med... känns mögigt att köra imalmö?? för fan vv något bättre måste ni komma med![]()
Lunkiz skrev:2113432vaffor inte lockarp isåfall..
Tsunami skrev:2113485Naj jag pallar inte fitta jag tar en repa nu!
Dv kör från Lund om ca 10min kommer köra över staffanstorp genarp och lite där omkring.
Mammsen lovar att bjuda på fika i uppvärmt ute rum.
Lunkiz skrev:2113443jag har skitdåligt framhjul så får se om jag kan byta det idag o då blir d inget gazz för min del
Jag har lösa framhjul/däck .....perzzon skrev:2113439Fan jag som inte har något framhjul![]()
![]()
Tsunami skrev:2113377Varför detta djävla torg då ska man ju in mitt i skiten!
Mr K skrev:2113663Jag har lösa framhjul/däck .....
Fina för 800kr ..... billiga för 400kr
Alla är inte lika lediga som dig, men skriv en tråd en dag i förväg så ska du lätt få ihopa 5-6st .....bo$ken skrev:För övrigt tycker jag det är för lite med ett gazz i veckan, bara onsdagen, jag vill gazza oftare med andra, hur gör vi? Mr K ?
Jag håller med bo$ken.bo$ken skrev:2113760Grejen är med S-torget att om man är körsugen så räcker det att sätta sig på torget en kvart, 15 minuter, så dyker det alltid opp nån eller nårra.
Håller dock med att det borde finnas fler ställen vi kan roundevua på, där man vet att det finns hojfolk eller att det dyker opp, Mitonga var bra förr och det kommer bli ännu bättre nu, centralare: "Lomma" samt mer plats.
Jag och Cornfed var gazzesugna idag och var således ute nårra timmar i EM. Men vi kommer ju inte direkt åt sporthoj.com så lätt ute i svängen.
För övrigt tycker jag det är för lite med ett gazz i veckan, bara onsdagen, jag vill gazza oftare med andra, hur gör vi? Mr K ?
Tsunami skrev:2113485jag pallar inte fitta
Mr K skrev:2113860Alla är inte lika lediga som dig, men skriv en tråd en dag i förväg så ska du lätt få ihopa 5-6st .....
har bara hela set eller framdäck ...... mycket sällan bakdäck lösa.perzzon skrev:2113859Det var jo synd...
Men behöver snart ett bakdäck, har du något över så tar jag ett .
Ska hämta det i morrn med ett Pilot Power däck på lagt...
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |