Köra idag och/eller imorgon (19-20/4)

Maverick_ou812 skrev:
2107060 Enda stället jag garanterat inte kan köra vilse på. :yoparty

Var nu inte så säker på det. Finns säkert något ställe som man kan svänga fel på
:7peta :hihi

Ingen annan som kan tänka sig en tur förutom skutte. Efter 12. Var vet jag inte. Långt går bra :tummenupp
Kanske kan ta en liten sväng inom Knudan och titta också.

Maverick_ou812 skrev:
2106518 Nä, just det. Kan vi få en bra förklaring på det hela? :mad:

Det där ligger i facket onödig information. Jag tänkte smyga runt Knudan så att det knappt märktes men nu har du ju outat mig helt. :gråta

P.S. Jimmyretta, *Superlight*, Ducati Girl och Trollkarlen ska också dit av samma anledning. D.S.

Antagligen har han det :arsele inget jag tänker lägga ut här iallfall :fatta!

Dede skrev:
2107106 Var nu inte så säker på det. Finns säkert något ställe som man kan svänga fel på
:7peta :hihi

Ingen annan som kan tänka sig en tur förutom skutte. Efter 12. Var vet jag inte. Långt går bra :tummenupp
Kanske kan ta en liten sväng inom Knudan och titta också.

Blir en tur efter 12 ... Yappe snacka om att ta ut hojen då så där efter blir det en liten runda.
kan ju höras via mob.. :tummenupp

Skutte skrev:
2107309Blir en tur efter 12 ... Yappe snacka om att ta ut hojen då så där efter blir det en liten runda.
kan ju höras via mob.. :tummenupp

Låter kanon. Käkar nu runt 12 så kan vara klar att köra från Billesholm vid 12:30

Dede skrev:
2107374 Låter kanon. Käkar nu runt 12 så kan vara klar att köra från Billesholm vid 12:30

Blir runt 13 tiden på Dalhem hos WW.
Blir några stycken som drar ut en tur...

Skutte skrev:
2107399 Blir runt 13 tiden på Dalhem hos WW.
Blir några stycken som drar ut en tur...

Okej. Kommer in i så fall. Får gärna skicka adress. Antingen via PM eller här i tråden.
Eller ni kanske ska upp mot åsen så jag kan haka på i Norra Vram eller Bjuv? Så slipper man tråksträckan in till Hbg.

#57 Thundrace skrev:
2109493Maddiken kunde visst köra vilse på knudan... :banana
Tja.... Vilse o vilse.... :3freak
Måste man verkligen vara på banan HELA tiden? :confused: Kan man inte få titta sig omkring lite i bollhavet och ute på gräsmattan? Tyckte faktiskt jag såg en Tussilago där i hörnan innan Liton.
Läste dessutom igenom hela reglementet efteråt och det finns ingen paragraf som reglerarar hur många meter man får plöja där ute.
Nu har jag dessutom bevisat att Viffern är allroundhojen nummer ett, från rejshoj till offroadere på mindre än 0,1 sekunder. Vad säger man? Priceless...

Maverick_ou812 skrev:
2109524 Tja.... Vilse o vilse.... :3freak
Måste man verkligen vara på banan HELA tiden? :confused: Kan man inte få titta sig omkring lite i bollhavet och ute på gräsmattan? Tyckte faktiskt jag såg en Tussilago där i hörnan innan Liton.
Läste dessutom igenom hela reglementet efteråt och det finns ingen paragraf som reglerarar hur många meter man får plöja där ute.
Nu har jag dessutom bevisat att Viffern är allroundhojen nummer ett, från rejshoj till offroadere på mindre än 0,1 sekunder. Vad säger man? Priceless...

Tussilagona finns där för att gsxr1212636256rrrrr skall ha något att titta på när han kör där...var rädd om dem.. :D

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back