Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blir inge körning alls på flera veckor nuBytte packbox idag för den sköt förra veckan.. Åkte och tankade precis då låg packboxen och allting annat nere på gaffeln allt hade "ramlat av" och olja överallt på bromsbelägg å däck ... FUCK MY LIFE
Blir inge körning alls på flera veckor nuBytte packbox idag för den sköt förra veckan.. Åkte och tankade precis då låg packboxen och allting annat nere på gaffeln allt hade "ramlat av" och olja överallt på bromsbelägg å däck ... FUCK MY LIFE
Glömt att sätta tillbaka sprinten som håller kvar packningen?
Du satte inte packboxen åt fel håll då?
Troooor inte det?Vad händer om jag sätter packboxen åt fel håll då? För jag bankade in allt och satte in sprinten bra sen och körde ganska hårt.. bromsade hårt bottnade stoppie, bakhjul och landade hårt just för att testa så det håll och gaffeln var torr efter det och allt satt kvar...
Du kan inte få det tätt om du sätter den åt fel håll, du hade garanterat haft droppande olja efter dina stoppies, wheelies med hårda nedslagSå du kan nog vara lugn, bytte själv förra året på min gamla hoj och då tittade vänstra packboxen ner och all olja fanns på belägg och skivor. Sitter en bricka längst ner som packboxen vilar emot, den hade vandrat upp någon mm så jag fick inte klickljudet när jag satte tillbaka clipset. Men gång nr 2 så fixade det sig
Fick köpa nya belägg oxå efteråt.
/Try
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |