Köra idag 3/4

Jag ska också ut idag runt 12-13 tiden.

BTW, det finns redan en "körning" tråd där alla körningar som inte är TT skrivs. :tummenupp

http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=221246&page=8

Var brukar ni samlas?

Jag vet att det finns en sådan tråd, men tycker den är rörig och att syns alldeles för dåligt om man vill ut och köra.

Och nu en fortsättning som inte är till dig Kriss.

VEM IHELVETE HAR KOMMIT PÅ EN SÅ DUM IDÉ ATT LÄGGA KÖRNING SOM INTE ÄR TT I EN TRÅD? :huvet HUR KAN FIKA, GRILLNING OCH SKIDÅKNING MM. FÅ HÖGRE PRIORITET ÄN MOTORCYKELÅKNING.:död JAG TRODDE SPORTHOJ.COM HANDLADE OM JUST ÅKA HOJ.:banana:yoparty:krama:tummenupp Kanske skall skriva om hojåkning i forumet i Vi i Villa och om grillar och terasser på sporthoj. :)

Nu fick jag till och med gå upp ur sängen för att skriva. Det är lite jobbigt att ligga och surfa med mobilen.

WW och VBK, Styr gärna upp detta så att hojkörning blir prio 1 på denna sida. För att hålla ordning på körningarna rekomenderar jag att datum sätts i rubriken. Varför finns en tråd för varje TT och inte för övriga körningar? TT är ju typ varje tisdag vit samma tid, iallafal när säsongen dragit igång. Får inte vem som helst skriva en ny tråd om körning?

Nu vill jag köra hoj istället för att leka surgubbe? :krama

/Glenning

WW och VBK, Styr gärna upp detta så att hojkörning blir prio 1 på denna sida. För att hålla ordning på körningarna rekomenderar jag att datum sätts i rubriken. Varför finns en tråd för varje TT och inte för övriga körningar? TT är ju typ varje tisdag vit samma tid, iallafal när säsongen dragit igång. Får inte vem som helst skriva en ny tråd om körning?

/Glenning

Då det dagligen postas inlägg om spontana körningar (med knappa timmes varsel) så finns det en samlingstråd för dessa, annars hade vi haft sju miljoner trådar vilket hade blivit lite jobbigt... större arrangerade körningar får ju självklart sin egen tråd :)

Då det dagligen postas inlägg om spontana körningar (med knappa timmes varsel) så finns det en samlingstråd för dessa, annars hade vi haft sju miljoner trådar vilket hade blivit lite jobbigt... större arrangerade körningar får ju självklart sin egen tråd :)

Hej,

Jo jag förstår att det blir en massatrådar om spontankörningar, men om man skriver datum i rubriken, så kan den som är intresserad läsa. Jag lovar dig att det tar inte särkilt lång tid innan den tråden inte längre ligger på förstasidan. Nu förutsätter jag att inte sporthoj har begränsningar antalet trådar. Det känns som om att om man lägger ner lite tid på struktur så hade det gått att lösa på ett bättre sätt där man på ett enkelt och strukturerat sätt kan se om någon vill ut och köra.

Tack och hej, nu drar jag ut. :krama på er alla.

/Glenning

Var brukar ni samlas?

Jag vet att det finns en sådan tråd, men tycker den är rörig och att syns alldeles för dåligt om man vill ut och köra.

Och nu en fortsättning som inte är till dig Kriss.

VEM IHELVETE HAR KOMMIT PÅ EN SÅ DUM IDÉ ATT LÄGGA KÖRNING SOM INTE ÄR TT I EN TRÅD? :huvet HUR KAN FIKA, GRILLNING OCH SKIDÅKNING MM. FÅ HÖGRE PRIORITET ÄN MOTORCYKELÅKNING.:död JAG TRODDE SPORTHOJ.COM HANDLADE OM JUST ÅKA HOJ.:banana:yoparty:krama:tummenupp Kanske skall skriva om hojåkning i forumet i Vi i Villa och om grillar och terasser på sporthoj. :)

Nu fick jag till och med gå upp ur sängen för att skriva. Det är lite jobbigt att ligga och surfa med mobilen.

/Glenning

Klart vem som helst får skriva en ny tråd "Inte TT tråden" skapades för att det dök upp 4-5 trådar dagligen om körning, och för att man enklare skulle hitta om nån skulle ut och köra:)

Klart vem som helst får skriva en ny tråd "Inte TT tråden" skapades för att det dök upp 4-5 trådar dagligen om körning, och för att man enklare skulle hitta om nån skulle ut och köra:)

OK, men jag förstår fortfarande inte på vilket sätt det blivit lättare att hitta om någon skall ut och åka. Min uppfattning om den tråden är att där är det ingen ordning alls. :krama

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back