Köra i sthlm torsdag??

Tack för en rolig och kall förstakörning!
Ser fram emot att få se film och foto(?) snart :)

Jag kom fram till två saker under kvällen!

1: det är fan kallt än
2: Husabergen får i framtiden agera kioskmoppe :D

:DÄven jag tackar för mig alltid lika kul o köra, nu väntar ja bara på att få se filmen

Hello, åkte du hem när vi kom ut på motorvägen mot donken?

Hag gasade på lite och la mig sen i 80 och puttrade ett tag men du dök aldrig upp i backspegeln så jag gasade vidare efter en stund.

Hello, åkte du hem när vi kom ut på motorvägen mot donken?

Hag gasade på lite och la mig sen i 80 och puttrade ett tag men du dök aldrig upp i backspegeln så jag gasade vidare efter en stund.

Jag svängde av mot Älvsjö och åkte hem, hoppas du inte vänta för länge :)

Hände det något på bulten ikväll? Vid 18-tiden var jag nästan i Jordbro och såg ambulanshelikoptern åka åt det hållet :(

ska isåfall vart geggamojas kramande med asfalten:krama men det var inget allvarligt som tur var :)

du hängde på bra i dag med husan:yoparty

Last edited:
när vi skulle svänga ut från rosenhill så låg det grus och geggamoja fick lite sladd och gick omkull, ingen person skada, lite repor men craschpuckarna tog det mesta:tummenupp

Till geggamojas besvikelse fick jag inte med det på film:huvet

Ok, lät värre än det var alltså :tungan

Jag fick släpp på bakhjulet när vi svängde ut från fiket sist jag var med oxå, halkade till lite men klarade mig undan :D

Mmm den klassiska "efter-fika-vurpan" när däcken kallnat och man tror man kan gasa på som man gjorde timmen innan...

Det var rätt halt efter den blöta korsningen efter mcdonalds skogis också, både jag och minst en hoj till spann loss lite där vad jag såg.

Mmm den klassiska "efter-fika-vurpan" när däcken kallnat och man tror man kan gasa på som man gjorde timmen innan...

Det var rätt halt efter den blöta korsningen efter mcdonalds skogis också, både jag och minst en hoj till spann loss lite där vad jag såg.

Antingen så vurpar man precis där p g a kallt i backen eller den andra kurvan mot Bulten. Första parkett för mig, låg precis bakom Geggamoja, bara några scratches, var nog mest hans Ducce-ställ som blev skrapad.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti