Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men är det inte förjäkla tråkigt att vart man än åker så glider det alltid upp ett moln som lixom pissar ner på just dig och följer dig som på en bana dit du ska?! Är jag ensam om att erbjudas den tjänsten av molnen?![]()
Men efter att ha åkt hem från jobbet igår, slutar 17 och de började regna kl 16,50, kom jag fram till att om man inte åker när det regnar är man ingen sann hojåkare.![]()
Vet precis vad du menar, bodde i Växjö ett tag som är den stad som har mest regn på ett år, 12 gånger på en månad åkte jag iväg i strålande sol men efter 40 min så kom hällregnet, var inte torr en ända körning. Samma när ja kör till jobbet, 30 min innan hemfärd kommer regnet, slår aldrig fel![]()
![]()
Haha många härliga tips!Man blir blöt i grenen för att det samlas vatten mellan benen/sadeln när man kör. Om du sitter på något där vattnet kan rinna undan så ska du se att du håller dig torr. Nån tunn dyna med hål/struktur i eller nåt.
Helt klart intressant men neongult!?![]()
ja.. tror dom har svarta oxå..
men faktum är att du syns ruggit bra när det regnar och när det regnar duktigt syns man knappt alls som hojåkare... men med detta syns du och du syns jävligt bra..
men jag resonerar lite som så att regnar det så kan jag se ut hur fan som helst.. kommer jag fram torr så är det bra mycket mer värt..
inte skoj o hänga upp varje plagg på tork när man kommer fram..
mvh robb
Finns inget dåligt väder, bara mesiga bikers.Man ska inte köra i regn.. En mc ska inte köras i dåligt väder oafset kläder![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |