RJ
God & glad kexchoklad!
Kanon! Hade inte du en traktor?Olof Eriksson skrev:2698930Jo de e 30cm is så att får jag bara låna en fyrhjuling så har jag en bana![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kanon! Hade inte du en traktor?Olof Eriksson skrev:2698930Jo de e 30cm is så att får jag bara låna en fyrhjuling så har jag en bana![]()
Ja! Nu är det bara lite service på den (byta packboxar), sen kan jag också gasaRJ skrev:2698833Wagge har du tagit med dig crossen ned till Umeå?
Jo men den väger 8 ton och det håller inte 30cm is för!RJ skrev:2698932Kanon! Hade inte du en traktor?
Jo men den väger 8 ton och det håller inte 30cm is för!
Jag tror RJ menade din hoj...![]()
Ja vad trodde du...Aha! Traktorn! Den väger 110kg.
Ja! Nu är det bara lite service på den (byta packboxar), sen kan jag också gasa![]()
Tackar tackar! Men enduro... jag har ju inget lyseMen härligt Wagge välkommen till Endurogänget!
Hojjen din såg ju fin ut.
Riktiga män kör crossbana!Tackar tackar! Men enduro... jag har ju inget lyse![]()
Riktiga män kör crossbana!![]()
![]()
Man kan ju roa sig med annat än hojåkning på helgerna den här årstiden (Även om man får åka några mil för att hitta snö)
Man kan ju roa sig med annat än hojåkning på helgerna den här årstiden (Även om man får åka några mil för att hitta snö)
Finns turbokit för 29 papp som ger 140 hk i tvåstånkan.
Köp!
Nix, inte fixat hojen ännu, saknar ett dubbdäck bak + att jag inte bytt packboxarna... Har vart mycket att göra i veckan... Sista veckan på terminen...Då var det dags för "de riktiga" männen att köra igen! Blir väl Vindeln imorgon,
kommer du Wagge?
Trist!Nix, inte fixat hojen ännu, saknar ett dubbdäck bak + att jag inte bytt packboxarna... Har vart mycket att göra i veckan... Sista veckan på terminen...![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |