RJ
God & glad kexchoklad!
Imorgon kör vi i Vindeln kl 11!
Kommer du Olle?

Kommer du Olle?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det såg ut så ett tag, men nu har jag blitt förkyldRJ skrev:2683848Imorgon kör vi i Vindeln kl 11!![]()
Kommer du Olle?![]()
Trist!Olof Eriksson skrev:2683914Det såg ut så ett tag, men nu har jag blitt förkyldFår ta å svetsa ny krök och löda kylaren istället...
RJ skrev:2685267Årets sista körning är över iaf för mig, kunde räkna in 14 hojar idag som körde!![]()
Kul! Men vad ska man spela upp den i för mediaspelare? Använder jag Windows media player hackar filmen sig fram om jag inte ställer in på långsam uppspelning fast då går det ju som sagt långsamt. VLC fungerar inte.Macket skrev:2685555ha lagt upp en liten film.. www.teamnorman.webb.se
Macket skrev:2685555ha lagt upp en liten film.. www.teamnorman.webb.se
RJ skrev:2685617Kul! Men vad ska man spela upp den i för mediaspelare? Använder jag Windows media player hackar filmen sig fram om jag inte ställer in på långsam uppspelning fast då går det ju som sagt långsamt. VLC fungerar inte.![]()
OK, skall prova!Macket skrev:2685643media player och vlc funkar fint för mig...
skulle kunna vara att du saknar någon codec.
Nimo codec pack har jag installerat på min dator..
sök på google så hittar du de.
Ja vi kör dubbat!Wagge skrev:2694933Kör ni dubbat nu?
Se till att smörja smilbanden rejält inför imorgon, passerade banan idag och det låg ca 5-10 cm snö på spåren.Mell skrev:2696516Jag och Robert kommer! Lagt på nytt bakdäck idag.
Tar med mig en kompis som ska prova enduro för första gången.![]()
Martin Pastrana dyker nog upp också.
Ja nu verkar det som om det inte blir, måste byta en ventil och när jag lix håller på så slår jag om till isdäck. Tänkte att vi skulle kunnat komma imorrn söndag men vafan då har det gått så långt att hondan stannar när man slår av...RJ skrev:269883314 hojar idag!![]()
Imorgon gör vi om samma sak, samma tid, samma plats (Vindelns crossbana)!![]()
Wagge har du tagit med dig crossen ned till Umeå?
Olle Eriksson vad skall vi göra för att få ned så fint folk från Gunmarksnoret ned till Vindeln?
Har du snart en isbana? Är mycket sugen isf på att komma och köra.Olof Eriksson skrev:2698866Ja nu verkar det som om det inte blir, måste byta en ventil och när jag lix håller på så slår jag om till isdäck. Tänkte att vi skulle kunnat komma imorrn söndag men vafan då har det gått så långt att hondan stannar när man slår av...
Såhär såg det ut för oss idag. (moppen gav upp och jag fotade istället)
Jo de e 30cm is så att får jag bara låna en fyrhjuling så har jag en banaRJ skrev:2698875Har du snart en isbana? Är mycket sugen isf på att komma och köra.
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |