Köra i helgen!

• Thread starter Thread starter RJ
  • Start date Start date
ska nog gå men det kommer säkert att blåsa o ligga snö på banan men det kanske körs bort efter ett tag om det inte är allt för mycke (enl smhi -5 6m/s molnigt)

Enligt färska rapporter från Vindeln har det kommit ungefär 1 dm snö!

Kan nog bli helfestligt att köra i snö, utan dubb... :skrattaåt

RJ skrev:
2573465 Enligt färska rapporter från Vindeln har det kommit ungefär 1 dm snö!

Kan nog bli helfestligt att köra i snö, utan dubb... :skrattaåt
Ska ni köra imorrn?

Jag blev just så jäkulst sugen på köra... Jag kvaddade ryggen förrförra onsdagen (två kotor me sprickor + blödning i lungan) så jag har inte kört på snart två veckor!

De e nära till vindeln för er busar va? Annars måst ni ju komma upp å prova min bana nån dag! Fast här är det då säkert tre dm snö just nu. Aja, cykeln står i bitar men man kan ju hasta ihop den till imorrn om ni ska åka nåt ;)

Olof Eriksson skrev:
2573488 Ska ni köra imorrn?

Jag blev just så jäkulst sugen på köra... Jag kvaddade ryggen förrförra onsdagen (två kotor me sprickor + blödning i lungan) så jag har inte kört på snart två veckor!

De e nära till vindeln för er busar va? Annars måst ni ju komma upp å prova min bana nån dag! Fast här är det då säkert tre dm snö just nu. Aja, cykeln står i bitar men man kan ju hasta ihop den till imorrn om ni ska åka nåt ;)
Lät inget vidare det där med ryggen, hoppas det blir bra snart. Självklart kommer iaf jag upp i vinter och gasar! :tummenupp

Om det nu inte snöar massor i natt så siktar vi på att vara i Vindeln imorgon ungefär kl.10.

Nu snöar det inte i Umeå.
Oavsett så ska jag köra i morgon, om det blir i vindeln eller 25 varv runt klubben så ska KTM:en rastas. :)

Har kommit lite mer snö i Vindeln under natten är nu ca 10-20 cm snö.

Vi åker dit och provar!

Vilket kalasväder idag! Kul att köra om än något jobbigt... Tappade räkningen på hur många ggr jag vurpade. 10-20 cm snö på banan förutom i svackorna och i några upphopp där det drevat ihop till en halvmeter iaf. :tummenupp

det var ju lite snö på banan men i slutet blev det riktigt bra(400án rensade banan snabbt på snö:rofl ).:tummenupp

Sluta vela RJ å sen kör vi imorrn! Jag blev ju så sjukt sugen nu. Ny strypning i dämparen och ny koppling, här ska det brassas helvete!!!!1

Olof Eriksson skrev:
2575192 Sluta vela RJ å sen kör vi imorrn! Jag blev ju så sjukt sugen nu. Ny strypning i dämparen och ny koppling, här ska det brassas helvete!!!!1
Vela? Jag har barnkalas imorgon (igen) så det finns inte ens en tanke på körning.
Nästa helg om det är väder blir det körning. :tummenupp

RJ skrev:
2575330 Vela? Jag har barnkalas imorgon (igen) så det finns inte ens en tanke på körning.
Nästa helg om det är väder blir det körning. :tummenupp
Ahh! Är det du eller barnet som fyller år?

MR CARBON skrev:
2575092 det var ju lite snö på banan men i slutet blev det riktigt bra(400án rensade banan snabbt på snö:rofl ).:tummenupp

:2cool Instämmer Det var mkt roligt att köra igen, å 400:an fick verkligen jobba. Snöröken bara yrde omkring.

Bra spår jobbat, RJ Synd vi kom så sent. Men hit blir det fler ggr.

MR CARBON Snygg körning idag! Kul att se er in action Ni passade väldigt bra ihop :rock :rock

Last edited:
Skitskoj och jättejobbigt.
Nu återhämtar jag mig med två middagar, en kl16 och en kl1930.
Sen blir det en tub med Pringles för att toppa upp med kalorier....

Två bilder, Knutten tyckte han skulle gräva över bilen med ett lass med sand.:rolleyes:

Bifogat

• enduro.JPG
    enduro.JPG
    19.9 KB · Visningar: 78
  • enduro1.JPG
    enduro1.JPG
    93.6 KB · Visningar: 94
Det var kul att se så många leenden på läpparna igår, för stundvis var det riktigt jobbigt.

Man blir ju sugen att åka dit idag med:hihi

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...