Mell
På bättringsvägen, den bästa vägen!
Jo!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trist o vara sjuk...RJ skrev:2604681Blev ingen körning för mig idag, tog mig knappt ur sängen imorse.![]()
Är det plusgrader kommer vi köra hos mig hela helgen. Lite snö kvar men det är bara på raka så det är lugntRJ skrev:2636855Äntligen snart helg och dags för stora beslut, var kan man köra utan att bli av med all dubb?
Nu har jag missat en massa helger pga kolvbyte och de tre sista helger pga sjukdom så nu är man minst sagt KÖRSUGEN!!! Har väl kondition som en asmatisk 83 åring efter all feber, hosta och annan skit men köras skall det iaf.
Hur är banan i Nordmaling, vad är det för underlag? Åkte förbi Vindelns crossbana idag och 98 % av all snö är borta från banan så det är frusen sand som gäller. Det kan väl inte vara så farligt för dubben?
Så vad säger experterna, var kan man köra?
Ja det skulle ju vara kul att åka upp till dig men jag håller mig nog på hemmaplan tills jag har återfått någorlunda kondition.Olof Eriksson skrev:2637272Är det plusgrader kommer vi köra hos mig hela helgen. Lite snö kvar men det är bara på raka så det är lugnt![]()
Vad är det för underlag i N-maling?Mell skrev:2638322Dubbdäck funkar alltid. Frusen sand kanske inte är det bästa men jag märkte då inget slitage efter nordmaling. Men det var inte fruset.
Jag funderar på att köra på söndag, firmafest ikväll.
Skulle va kul att prova vindeln om det inte är för fruset där.
Bakdäcket är inte sprillans nytt så jag kör då med dubb, och köper ett nytt om jag behöver senare i vinter. Kostar ju bara 2000 spänn för ett hyffsat däck.
Fan jag är lite sugen, kanske skulle komma ner, vi ska ändå åka dit på måndag!RJ skrev:2640076Kul att köra idag!
Är det någon som är sugen på Vindeln imorgon söndag?
Det tycker jag att du skall göra!Olof Eriksson skrev:2640099kanske skulle komma ner!
Mell skrev:2640272Vindeln verkar trevligt. Kul och prova nån ny bana.
11.00 blir väl bra.
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |