Fluxir
Min motorcykel har sex...
nu e det bara 1H kvar..
ses där. !!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DennisLundström skrev:Jag kunde inte komma i måndags...Sa dom när det blir nästa gång?
RookieSM skrev:Nu på måndag är det inget, de har andra bokningar. Men ev. veckan därpå, det får man reda på nästa vecka.
DennisLundström skrev:Kul att det de ordnar så att vi kan åka, men tycker inte ni att det är aningen dyrt?
Vad har du för hoj? Om du har ungefär samma som alla andra så är den banan lite stor, man kan hålla full gas hela varvet runt nästan. Racingcenter är perfekt.DennisLundström skrev:Har ni hört något om det är möjligt att få köra på gokart banan på örebros motorstadion. Det borde vara roligare att köra utomhus på en större bana, desutom borde det vara billigare.
DennisLundström skrev:Har ni hört något om det är möjligt att få köra på gokart banan på örebros motorstadion. Det borde vara roligare att köra utomhus på en större bana, desutom borde det vara billigare.
DennisLundström skrev:Jag har kinamoppe, misstänkte att det är som ni sa. Mariberg är ju perfekt då den inte är så stor men jag tänkte att det kanske skulle kunna bli billigare på en utomhusbana.
Motard har körts där i två år men det är slut med det i år men minimoto kommer de inte kunna säga nej till, finns inga hållbara argument. Sporthoj är bara att glömma!Fluxir skrev:det är möjligt. men täby är för stor. den är byggd för gokart, skulle kanske funka att köra motard på rent av... kanske tom, sporthoj?
Kom och kör hos Racingcenter på måndag kl. 18-20.DennisLundström skrev:Får vi fortfarande köra i marieberg? har inte hängt med på sista tiden.
RookieSM skrev:Kom och kör hos Racingcenter på måndag kl. 18-20.
120 kr inkl. bensin. http://www.racingcenter.se
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT