Köra hoj på julafton?

shoei skrev:
2675787 Det är ju blött ute! Fattar ni inte hur många timmars puts det innebär?

Jag väntar på torra vägar, utan grus... God jul :)

I sjuttan heller!

Jag har inte ägnat sammanlagt två timmar puts sen jag köpte min hoj i april -05. Ändå rullade den hela förra vintern. En hoj är ett transportredskap, inte en altartavla.

Nej nu skall jag in i duschen, sen bär det av till fjärde-advent-mässan om en stund. Per hoj så klart om ni nu skulle kunna inbilla er något annat. Sen lär den få rulla till kyrkan igen inatt för julnattsmässan. Visst har de lovat dimma och frost inatt men det får allt gå ändå, till julnattsmässan SKALL jag.:tummenupp

alexander_pehrs skrev:
2675825 Men sluta dom inte med Kalle på Jul?? Det var la sissta året förra året?

Det tror jag inte de gör, var väl Arne Weise (vete fan hur det stavas) de skulle sluta med som programledare? Klockan 15.00 på 1:an idag visas Kalle Anka och hans vänner! :tummenupp

Precis hemkommen efter en lagom lång glidarrunda. Man får passa på nu när snön lyser med sin frånvaro!

kört 7.2 mil. Skedala - Halmstad - Haverdal - Harplinge och E6an hem igen.

Såg 6 st hojjåkare =) :tummenupp

blev lite kallt på slutet förresten

Samma här.

Tillbaka efter en glidarrunda. Kryssade lite mellan stan, limhamn, Lund (för kaffe på Statoil och tina tårna lite ;) ), lyckades till och med lane-splitta lite, skönt.

Hmm... Jag har ju helårsförsäkring på hojen... Det är +5 och isfria gator...

Synd att jag är lite förkyld och hojen är finputsad. :(

Göteborgsgänget är/var ute vid GP kl 12:00... Har en massa ursäkter till varför jag inte kunde med:4skrika

Oxå varit ute en runda idag, men var ju ute igår åxå :) :tummenupp
Vi var 8 stycken som körde en 2 timmars runda:D

:) Har varit ute och kört några mil med tomteluva på hjälmen, mycket possitiva reaktioner från folk dom tutar, vinkar och ger :tummenupp

Ja för fan.:yoparty
Var ute och skvätte lera,körde omkull och kramade träd. Det e spännande nu ute i skogarna när det e lite Semifruset överallt.

Här kommer en bild på två ekipage som sladdades omkring idag! :D

Bifogat

• sporthoj.jpg
    sporthoj.jpg
    99.6 KB · Visningar: 54
  • sporthoj1.jpg
    sporthoj1.jpg
    95.9 KB · Visningar: 42
nu har jag varit ute på en liten tur :)

Bifogat

• 12240010.jpg
    12240010.jpg