hade en rätt allvarlig mc-olycka förra måndagen (6/7) då en idiot inte var uppmärksam nog vid en ljuskorsning och svängde rakt över mitt körfält precis när jag kom körandes i säkert 60 iaf. jag hann knappt reagera innan det small och jag flög som en propeller i luften säkert 15-20m vilket resulterade i bl.a. fraktur i nyckelbenet, skulderbladet och revben + punkterad lunga.
så det jag undrar är om någon eller några har råkat ut för samma eller liknande skador och eventuellt haft problem eller svårigheter med att köra hoj efteråt? framförallt med nyckelbensbrott, för jag tycker mitt läker så j*vla fult samt att jag känner mig sjukt stel i vänster armen (visst, det har bara gått lite över en vecka men ändå).
vore sjukt trist om det skulle hindra mig från att åka hoj i framtiden.
så det jag undrar är om någon eller några har råkat ut för samma eller liknande skador och eventuellt haft problem eller svårigheter med att köra hoj efteråt? framförallt med nyckelbensbrott, för jag tycker mitt läker så j*vla fult samt att jag känner mig sjukt stel i vänster armen (visst, det har bara gått lite över en vecka men ändå).
vore sjukt trist om det skulle hindra mig från att åka hoj i framtiden.