Köra-fort-kursen i Linköping (SH-Kurs Level 4)

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date
Sporthojskurs den 7/7

Tack för en mycket bra och trevlig dag! :tummenupp

Bra instruktörer och tur med vädret också! Tänker anmäla mig till den 21 också. Har också lärt mig att jag kanske ska ta med mig lite soppa, ca 2-3 dl. Tack till instruktören som skänkte det!!
Ang. medlemsskapet i SMC så antar jag att man får lite på posten...? Behöver ju medlemsnnr för att boka in mig.

/Marcus

Får man någon bekräftelse på att man betalt och har en garanterad plats på kursen? Min mailbox är tom :confused:

Jag och kompisen kommer nog ner och kör 20,21,22a då det är special,sporthojs och bkk kurser. Synd att upplägget inte var tvärtom bkk först för att avslutas med specialkursen (steg 4) då jag inte kört just denna bana tidigare. Har gått steg 1 lite av steg 2 tidigare med niklas på fastec ring i skellefteå samt kemora i finland. Visst är det okej att köra utan lyse, med slicks osv så länge hojjen är reggad,påställd och försäkrad?

Jag har ett litet problem, jag kan inte ta mig från Stockholm till LKPG. Är det någon som har en plats över på kärra eller i bussen för min hoj. Jag själv åker gärna med men det är inget måste om det är dåligt med plats.

Hör gärna av er via PM!!

Ps Detta gäller körningen på fredag kanske skall tilläggas

dela transport

Är det någon som ska åka från göteborg den 20:e och har plats för en hoj till? Annars tänkte jag hyra en buss så om det är någon som vill vara med och dela så går det bra.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!