Köra en sväng fredag em?

Last edited:
Näe. Skaffar nya lekkompisar. Dom gamla har tagit slut. :glömdet

Jag är öppen för många olika sorters lekar! :tuttar

Typ: Ska vi leka tvätta BusAnnas hoj eller den roliga leken smörja BusAnnas kedja :D

Andra lekar :tuttar blir ett fall för spaningsledningens sedlighetsrot. Nog dags att skicka ut ett spaningsteam _Sanna_

Ohhhh... DU OCH JAG???? INTE ANNA???? Anytime baby (så länge inte Anna följer med) .... :krama

Va-va, jag får nog spana själv här ser det ut som. Hela ledningen spårar ju ut totalt så fort det kommer lite karlfolk med suspekta förslag :gnissla

Typ: Ska vi leka tvätta BusAnnas hoj eller den roliga leken smörja BusAnnas kedja :D

Andra lekar :tuttar blir ett fall för spaningsledningens sedlighetsrot. Nog dags att skicka ut ett spaningsteam _Sanna_

Jag är väldigt förtjust i lekar som innefattar lödder eller olja!! :tuttar

Va-va, jag får nog spana själv här ser det ut som. Hela ledningen spårar ju ut totalt så fort det kommer lite karlfolk med suspekta förslag :gnissla

Om du är spaningschef idag så vill jag anmäla _Sanna_ för ett osedligt beteende samt för grova inviter i en tråd som handlar om

ATT KÖRA HOJ IDAG, SAMLING SKOGIS KL 15!!

Nu drar jag till Skogis. Solen skiner! Hoppas att ni som jobbar har en härlig eftermiddag bland pappershögar och vresiga kollegor. :)

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing