Köra elcross i uddevalla?

De låter kul, jag testar gärna på det om det är okey väder. Vill inte gegga ned mina vanliga kläder för mycket.. :)

Nästa helg skulle passa mig bra, då skall jag vara i stugan hela helgen som ligger i närheten.

Läste om detta i senaste MC-Folket. Verkar kul, men 420 spänn för 45 min vet jag inte om jag tycker det är värt.

Ser ut att bli fint (om än kallt) väder i helgen, blir de någon körning? :hojraket

Jag skulle kunna vara sugen på lördag. Vilka mer är sugna? blir vi några kan ja ringa o höra det finns tid.

Det hade varit roligt om vi hade kunnat träffas i stugan (görnära ju :)) och ta en fika men det blir nog lite för ont om tid för det... Kan ju höras!

Det låter som en trevlig ide tycker jag. Lite saft å bulle efter crosskörning kan inte va dumt. :hoppa
Menar du ont om tid för eran del? Jag är i min stuga hela helgen så jag kan ta fika när som om det inte skulle passa med cross-körningen. :)

Det låter som en trevlig ide tycker jag. Lite saft å bulle efter crosskörning kan inte va dumt. :hoppa
Menar du ont om tid för eran del? Jag är i min stuga hela helgen så jag kan ta fika när som om det inte skulle passa med cross-körningen. :)

Ja, håller på med hallen. Ska fixa golv, golvvärme, klinkers, gips på väggar och tak och det är ju bara på helgerna som man hinner greja nåt. Hinner vi inte ut i stugan måste ni ändå komma förbi och säga hej :mattias

Ja, håller på med hallen. Ska fixa golv, golvvärme, klinkers, gips på väggar och tak och det är ju bara på helgerna som man hinner greja nåt. Hinner vi inte ut i stugan måste ni ändå komma förbi och säga hej :mattias

Jag hör mig. Blir det inte fika med cross-folket (verkar iofs inte bli nåt) så skall jag köra förbi Lysekil på söndagen och tar gärna lite saft å bulle :)

Jag hör mig. Blir det inte fika med cross-folket (verkar iofs inte bli nåt) så skall jag köra förbi Lysekil på söndagen och tar gärna lite saft å bulle :)

Intresset verkar ju inte sådär überstort, så vi får nog ta det en annan gång.

Verkar ju inte vara så überdyrt, kan tänka mig haka på om man kan få skjuts.
Skicka ett PM ifall det blir av.

Back