Kör snöskoter med hjälmkamera

Nice! Passande musik, schysst kvalite samt underhållande.. Men lite motorljud samtidigt som musiken hade gjort det 10gånger bättre tycker jag :D

Man får lite motor ljud när halva filmen har gått, men efter som ljud enheten sitter i video kabeln som låg innan för en tjock överål som var tvunget i ca -20 grader så fick ljudet bli som det blev

coolt, va mycket folk det var ute :näsblod, körde 47 mil en dag det enda jag såg var en pimpelfiskare

Det är ett populärt skoter spår...:tummenupp

Last edited:
Ja men du körde ju lika fort som min farmor:rofl men fina vinter vyer!!!
Vad kör du med för kamera?

Last edited:
Om du läser inlägget så ser du vad det är för kamera jag kör med!

Vad hade du för skoter då? :tungan

Har filmat lite med POV.1 jag också, på hojen då, och den är riktigt najs. Den ryms i luftintaget fram på ZX12:an... Ska prova att sätta den lägre kommande sommar så att man får (ännu) mer fartkänsla. :tummenupp

Har filmat lite med POV.1 jag också, på hojen då, och den är riktigt najs. Den ryms i luftintaget fram på ZX12:an... Ska prova att sätta den lägre kommande sommar så att man får (ännu) mer fartkänsla. :tummenupp

Han måste köra en gamal elan typ... för det där går pinsamt långsamt fram... annars så kör han väll som andra söläningar brukar göra(sakta eller rakt in i något träd)

Är alla blinda som läser mitt inlägg eller?!

Han måste köra en gamal elan typ... för det där går pinsamt långsamt fram... annars så kör han väll som andra söläningar brukar göra(sakta eller rakt in i något träd)

Jaja snacka går ju...är säker på att du kör minst 200 km/h på den vägen jag körde utan problem! huh blir så trött på dessa komentarer

måste bara kolla hur skoter-lederna var där uppe, de har ju gjort en rätt stor satsning på att få till lederna där upp...

Jo men höj motorljudet å kör det i bakgrunden till musiken, annars tyckte jag filmen var riktigt underhållande, älskar snölandskap! Keep up the good work! :D

Finns det någon mening med det när den inte fick sjunga ut?
Möjligtvis om det var en 2takt som spettade på lite.

Men jäklar vilken fin led.
Var som E4 nästan.

Är alla blinda som läser mitt inlägg eller?!

Jaja snacka går ju...är säker på att du kör minst 200 km/h på den vägen jag körde utan problem! huh blir så trött på dessa komentarer

Ta det inte hårt men bor man i norrland och födes på skidor o skoter så ser det där inte så bra ut :) , Men samma sak är väll om en norrläning kommer ner och försöker sig på någon sport som söläningar håller på med vindsurfa/longboard eller dylikt så kommer det inte se så bra ut :)

Har klent med filmer tyvär... men kan donera två bilder på hur en skoter ska framföras.

tnt19af78475.jpg

tnt1b25a29a1.jpg

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back