Jag använder min hoj till att pendla till skolan med.
Varje vardagsmorgon kommer jag först till köerna på E6:an vid tingstadstunneln och sedan till bilköerna vid Lundby-leden.
För det mesta går jag ut mitt emellan filerna och glider förbi, men det känns lite osäkert/trafikfarligt, så nu undrar jag hur ni gör?
(Har sett en svart KTM några gånger som tar insidan vägrenen. Men ibland ser jag hojar som bara står still i kön och väntar så då undrar man ju...)
Varje vardagsmorgon kommer jag först till köerna på E6:an vid tingstadstunneln och sedan till bilköerna vid Lundby-leden.
För det mesta går jag ut mitt emellan filerna och glider förbi, men det känns lite osäkert/trafikfarligt, så nu undrar jag hur ni gör?
(Har sett en svart KTM några gånger som tar insidan vägrenen. Men ibland ser jag hojar som bara står still i kön och väntar så då undrar man ju...)

och kan inte hävda nån oskuld. Men passa er för alla "låtsas poliser" som gärna blockar mc mellan bilarna för att i sverige har vi ju mentatiteten att "kan inte jag så får inte han" puckade och egoistiska som vi e i detta landet.
Min teori är alltså att man kanske syns lite bättre.