Two stroke man
Gudomlig sporthojare

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fyra grader och några små regnskurar. Inga problem med mygg och andra insekter på visiret.
Hehe! Jag blev riktigt stolt häromveckan när jag fick hjälpa en god vän på andra sidan stan att baxa in hans Retta i vardagsrummet. Fan va den gör sig bra mot tegelväggen!View attachment 371268
Hojen står nu inomhus så man kan beskåda o torrgasa när det känns jobbigt kalla vinter dagar.![]()
Samma här.Så skulle jag och vela kunna göra med min hoj, synd bara att man bor i lägenhet...
Klart man skulle lägga omkull finhojen i en rondell. Regn och en halvtrasig väg full av skit var visst ingen bra kombination. Summa summarum: det är nog dags att ställa in nu.![]()
Klart man skulle lägga omkull finhojen i en rondell. Regn och en halvtrasig väg full av skit var visst ingen bra kombination. Summa summarum: det är nog dags att ställa in nu.![]()
Det var ju jäkla pissigt! Jag har precis gått och köpt mig en vfrrrr som står och ropar på mig nere i garaget, men jag får väl lära mig av ditt misstag och ge mig till tåls...i 5 månder till...![]()
Då avslutade vi säsongen på samma roliga sättTotal lycka
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |