Kör ni fortfarande eller har ni baxat in den i garaget?

Jag körde mer eller mindre hela Huddingevägen imorse i rusningstrafiken och jag var ensam mc hela vägen till Årsta, det har inte hänt sedan jag började köra i September.

Jag kör tills det blir frost på morgonen och därefter kanske mitt på dagen Lör eller Sön om vädret är ok..

I Stockholm betyder baxa att stjäla.

Typ:
- "Jag tjackade en ny jonne för en tvåhunka!"
- "Eren baxad eller?"

:fakta

Kör fortfarande, har inte satt in fodret i stället än men det börjar bli dax nu kände jag i morse.
Kör tills snön eller frosten ligger på mornarna eller om det är risk för snö/frost på kvällen. Det är alldeles för kula att köra för att sluta nu! :banana

Körde en ordentlig runda i går var kallt men kul,kör så länge vägarna är torra, samt så länge grusbilen håller sig borta :)

därför man har en ktm 690 smc ;) kör fortfarande och tänker fanemig aldrig sluta!!!:yoparty

Kör varje dag än så länge :) Fortfarande soligt och fint här i Blekinge, om än lite blåsigt och kyligt stundtals.

Servade både hoj och cross förra helgen så nu får det räcka. Crossen var väl onödigt tidigt men skit samma!
Det värsta var ju att jag köpte min RSV Mille för tre veckor sedan så man hann ju inte gasa så mycket så abstinensen är redan stor:död

Oktober ut blir det ju minst här i södern. Lite kallt om händerna (oavsett vad jag drar på mig) efter nån timme men visst kommer det några fina höstdagar/kvällar till :)

Körde sista turen till vinterförvaringen i lördags. Så nu får hon vila till våren, sen får man se om suget kommer tillbaka, annars åker den ut på annons.

/Try

Kör tills det blir material på vägen.

Tajmade ventiljusteringen jävligt dåligt bara så hojen står nerplockad nu men ambitionen är väl att få ihop den till helgen :yoparty

Körde till jobbet imorse kl 7 med 3 tjocktröjor under jackan, kände mig så jävla fet och klumpig men det var det värt för den 10 minuters tur jag fick med älsklingen!

Klart man kör!! är ju ingen SÄRRING (finskt uttal):hihi
Dock tog man ju lappen iår så är väll fruktansvärt hojkåt fortfarande...:3freak

Körde nog en 15 mil idag. :) Stundtals soligt, torr vägbana och goa vägar! Underbar dag:banana
Dröjer nog ett tag till innan jag ställer undan för vintern!

22 mil riktigt aktiv åkning i söndags, perfekt före och ont om bilar på vägarna.....passerade en kromsläde som hade kö bakom sig.....40 på en 70 väg...asg

med det kanon vädret i lördags o söndags så blev det ca 30-35 mil till på 2T motarden,, o mer kommer det att bli heltsäkert.

köpte mej ett jofa 2delat vattentätt skinnställ i dag svart o fint,,, rea nu på butikerna:tummenupp:tummenupp:tummenupp 2000:- pistoler blev det mitt för:banana

mvh

Körde igår & idag :rolleyes:

Hoppas på fler soliga dagar, men varma dagar är no att glöma :D

Året runt försäkring - är det bara lite gött väder någon helg framöver så blir det gasa satan! :banana

För mig är det färdigåkt i år. Nu ska banhojen få lite TLC och vinterpyssel.:tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti