Kör motard på bana i göteborg!

Åker hem från jobbet nu, kommer det bara två stycken så skiter jag i't.
Kollar igen när jag kommit hem från jobbet.

Jag kommer förbi

1. Koop
2. fimparn
3. M_LILJA

Jag kommer sent om jag kommer. Sena bilar, broöppning och världens kö på 45an. Inte min dag idag:)

Nu vart det 3st igår inte så kul för någon kom igen nu nästa tis vill vi se massa folk där börja lista redan nu :tuttar

Nu vart det 3st igår inte så kul för någon kom igen nu nästa tis vill vi se massa folk där börja lista redan nu :tuttar

Är det möjligt att ha körning någon annan veckodag eller kanske helg, jag kan oftas aldrig på vardagarna?

Men näst nästa Tisdag den 5/10 kan jag :tummenupp, blir det körning då?

Det har varit mycket supermoto tävlingar nu i september och är även det till helgen så därför är många av de som tävlar inte med o kör nu. Man hinner inte laga hojen ifall det skulle hända någe eller så är man helt enkelt för sliten från helgen för o kunna köra på tisdagen. Till helgen är det sista tävlingen för säsongen så efter det kommer nog vi igång och kör igen.

problemet med andra dagar är att det är ofta bokat av folkraceevents.

ons,tors,fre,lör o sön sen behövs mån för att fixa banan.

Sen när det kommer 3pers så ger det 600kronor medans en folkrace bokning ger runt 10k så får ni göra matten.

Så det får bli tisdagar tyvärr:Bugar

Mvh Blondie

problemet med andra dagar är att det är ofta bokat av folkraceevents.

ons,tors,fre,lör o sön sen behövs mån för att fixa banan.

Sen när det kommer 3pers så ger det 600kronor medans en folkrace bokning ger runt 10k så får ni göra matten.

Så det får bli tisdagar tyvärr:Bugar

Mvh Blondie

Tror att man tappar en del åkare efter att det inte varit någon körning 2v. i rad. Då räknar man inte med att det ska funka nästa vecka heller. Dock tror jag inte att det kommer komma 50 pers att betala 200kr var även om det är öppet varje tisdag.

Hoppas många kommer på nästa körning!

Tror att man tappar en del åkare efter att det inte varit någon körning 2v. i rad. Då räknar man inte med att det ska funka nästa vecka heller. Dock tror jag inte att det kommer komma 50 pers att betala 200kr var även om det är öppet varje tisdag.

Hoppas många kommer på nästa körning!

Sötnos ingen räknar med 50 pers 8-10 e ok och jag förstår att folk backar när det blivit inställt två veckor i rad men nu ska vi köra på tis :yoparty

vilka sadister ni är! :'< Erkänn att ni har kollat upp mina arbetstider och vet att jag bara kan på helger!!!!!!!!!
Det kan inte ordnas någon körning en fre/lör/sön tro? :P

Igår kom det TVÅ st o körde:va

Är det mindre än 5st nästa gång så lägger vi ner skiten trodde ni ville ha någon stans att köra av er o samlas på.

Tisdag den 5/10
1.Rick
2.

Sen fattar jag inte inställningen kommer bara två så skiter jag i det ska ni hålla handen o köra?:tuttar(OBS IRONI)

Mvh Blondie

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma