Kör kvinnor försiktigare än män?

Jag tror att tjejer kör bil ganska så sällan. När det väl händer så är det med en aningens försiktighet.

Sen är det nog så att tjejer kanske tänker lite mer på trafiksäkerheten än vad killarna gör. Därmed tar vi mindre risker.

Dock finns det förare som kör helt katastrofalt och ofta är det kvinns tyvärr.
Då är det fanimej läskigt stora risker.

Och alla personer som kör med dimljus trots avsaknaden av dimma.
Jag begriper mej fanimej inte på er..

ha ha, nu börjar tråden likna nåt!!!!! e ju så tacksamt o hacka på tjejers föraregenskaper.... lov it! :D :D :D :D :D :D

[YOUTUBE-ID]H9EU4YGjjPw[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]qMyZAZNdAm0[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]HnSWW7c24fA[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]rWDpZ0El07Y[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]JOuaw4cFDhU[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]jtcuoWqKTlY[/YOUTUBE-ID]

:yoparty
Den på parkeringen var bäst!!!

Nu vet jag hur jag ska göra när det är trångt på en parkering och en massa bilar står i vägen.

Men det är skillnad på kvinnliga förare och kvinnliga förare också... Aftonbladet hade nån undersökning vilka yrkesgrupper som körde sämst i trafiken förut. Sämst var kvinnliga frisörer... Och det kan jag tänka mig =) De som inte alls har nåt intresse för att köra men kör endast för att de måste nån gång ibland och korta sträckor är nog de sämsta förarna... Och de som samtidigt sminkar och fixar sig å kollar sig i backspegeln för utseendet är intressantere än trafiken. Det är också dom som inte ser motorcyklar i korsningar "Den bara dök upp från ingenstans" fast de igentligen bara har siktet efter fordon med fyra hjul. (förutom sig själv i backspegeln för att se att sminkningen ser bra ut)

Men långt ifrån alla kvinnor kör så :)

den klassiska är ju "sett det antal ggr" så fort nåt händer en kvinnlig förare skriker hon släpper ratten och håller för ögonen..............

polaren höll på o bli påkörd i somras. han kommer till en korsning han ser att en bil "som ska lämna honom företräde" håller på att köra ut och att den inte har uppmärksammat honom han hinner därför stanna helt, där står han helt stilla på huvudled och bara tittar på bilen som fortfarande inte ser honom precis när den svängt ut ser den han och tvärnitar och stannar mitt i vägen..........i bilen ett gäng 18 åriga tjejer på väg till stranden med ett uttryck av ren skräck i ansiktet.................dom snackar om ungdomar och grupptryck bland killar, men ett gäng fnittriga småtjejer i en bil e nog fantamej det farligaste på vägen, blir svettig när jag möter såna bilar dom e helt i sin egen lilla fnittriga låtsasvärld

fast ärligt talat dom jag är mest rädda för när man e ute e nog endå gammla MÄN =) där reaktionstiden innan dom upptäcker dig är 20 minuter =)

Last edited:
Den bästa kommentaren kommer från en liten kille på 6 år efter mamma hade sagt till honom en sak då sa han -men mamma du har ingen snopp så vem bryr sig- hahaha trodde jag skulle dö av skratt

kvinnor kör nog hur ska man säga försiktigare eller mesigare, vad det beror på vet jag inte. de tjejer jag har kört med kör så jäkla sakta förutom en men visserligen har jag kört med många slöa killar också.

tror att kvinnor har en nåt som begränsar dem men att inte så många killar har det. så ja kvinnor kör saktare men jag vet inte om de kör försiktigare.

en jävla djungel hehe :va

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...