I dag ca 17:15 mötte jag en hoj med släckta lycktor på lännavägen sista kringelkroksträckan mot Vega. Han/hon var mitt upp i en omkörning. Vi möttes nästan i "mitt" körfält. Man är så van att alla har lamporna på. Jag upptäckte hojen och "ställde" mig på hejdarna men det var lite överraskande! Tänd lamporna så ser vi varandra bättre! Kan också vara en idé att fundera på hur vi gör våra omkörningar.