Kör inte berusad!

Status
Ej öppen för fler svar.

busz

Killen med oljetryck!
Gick med
17 Feb 2004
Hoj
StreetTriple R -10
Så här gick det med hojen för han som körde alkoholpåverkad och vårdslöst genom vagnhärad för en halvtimme sen:

Bifogat

• copia1.JPG
    copia1.JPG
    71.9 KB · Visningar: 1,902
  • copia2.JPG
    copia2.JPG
    77.9 KB · Visningar: 1,336
ush såg inge vidare ut. :3freak Hoppas han klarade sig
För övrigt är de det dummaste man kan göra att just köra berusad. Synd att inte alla har vett att inte göra det :huvet Ännu tråkigare när det blir fler inblandade

De som såg olyckan sa att han körde i minst 150. Han hade bara hjälm på sig. Smart grabb :kocko Jag såg att han rörde på armarna men benen var det värre med. Undrar om han blev förlamad?

Hmm... Nästan så att det var rätt åt honom... köra i fyllan är DUMT! Hoppas bara ingen annan kom till skada.

busz skrev:
De som såg olyckan sa att han körde i minst 150. Han hade bara hjälm på sig. Smart grabb :kocko Jag såg att han rörde på armarna men benen var det värre med. Undrar om han blev förlamad?

Bara hjälm? :skrämd
Måste ha varit rätt kallt.

P.s.
Hoppas killen klarade sej hyfsat, ÄVEN om han körde onykter..
D.s.

Wagge skrev:
Hmm... Nästan så att det var rätt åt honom... köra i fyllan är DUMT! Hoppas bara ingen annan kom till skada.

Jag fattar inte hur man kan tycka nåt sånt. killen ångrar sig nog ändå.

Nej då... Ingen annan var inblandad. Han körde rätt in i räcket i en lätt vänsterkurva efter att ha kört om nåra bilar. Killen är tydligen från oxelösund och några på platsen sa att han inte ens hade körkort. :confused:

pucko skrev:
Jag fattar inte hur man kan tycka nåt sånt. killen ångrar sig nog ändå.

Vad hjälper det om han ångrar sig, skadan är ju redan skedd det borde han tänkt på innan han satte sig på hojen. Tycker också att det va rätt åt han!

Vad är egentligen skillnaden på att köra berusad eller köra vårdslöst fort? Självklart blir det större risker när man gör båda delarna men det behöver inte vara sammankopplat.
Bara en liten realitycheck.

Synd på en så fin cykel :( Harni testat framföra en trampcykel då ni har varit riktigt på fyllan så kan ni nog föreställa vadmc ska kännas som.

PS: Skrämmande att folk sitter och tycker det är rätt åt killen trots att han kan vara illa skadad, Hoppas han sitter o skrattar åt er då ni ligger och förblöder i diket efter någon kurvig väg :fatta! :kocko

Han var onykter men det är onödigt att dömma folk för deras dummhet :7peta

Tycker det är helt fel att köra onykter. Men jag tycker ändå inte rätt åt honom att han skadar sig i en olycka.

Chii skrev:
Synd på en så fin cykel :( Harni testat framföra en trampcykel då ni har varit riktigt på fyllan så kan ni nog föreställa vadmc ska kännas som.

PS: Skrämmande att folk sitter och tycker det är rätt åt killen trots att han kan vara illa skadad, Hoppas han sitter o skrattar åt er då ni ligger och förblöder i diket efter någon kurvig väg :fatta! :kocko

Han var onykter men det är onödigt att dömma folk för deras dummhet :7peta
:klappar :klappar :tummenupp :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden