Silwer
för******
*suck*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zeb_Macahan skrev:Finns å andra sidan några fina bilder på ett par som åkte in i en buss med sin gamla BMW förra året i jkpg. Dom hade ingen polis efter sig.... kör bara många av oss som vi brukar göra på favoritvägen så har polisen inte många chanser att komma ifatt.
//jaG
Kawa_GPX600R skrev:de e väl så att de måste ta dig på hojen så ifall de redan e kört så e det bara larma,![]()
ifall de tar ditt reg så hade jag sagt när de knackade på dörren, eeh jag har hojen på anons så här var en snubbe och prov körde den precis![]()
bmwjohan skrev:den dag som jag inte vågar smiska satan med min sporthoj längre, kommer jag att fixa mig en mycket snabb bil istället. glidarhoj kommer jag aldrig att åka. då åker jag hellre bara enduro istället. det är superkul.
Thundercat skrev:

Bingo skrev:Äh va fan. De flesta här kör ju dagligen som om de höll på att smita från polisen.
Det funkar inte längre... jag prövade men det är den som står som ägare som ansvarar för att det inte går för fort och lånar du ut den så ta personnummer så sa dom till mig, det blev iofs bara böter den gången men så funkar det nu...Kawa_GPX600R skrev:de e väl så att de måste ta dig på hojen så ifall de redan e kört så e det bara larma,![]()
ifall de tar ditt reg så hade jag sagt när de knackade på dörren, eeh jag har hojen på anons så här var en snubbe och prov körde den precis![]()
Zeb_Macahan skrev:Beteckningen på ordet "man" är visst olika. I judendomen skär man av förhuden, i sverige stannar man för polisen...... smaken är som baken...
//jaG

Det fins väl ingen sån lagJompas skrev:Det funkar inte längre... jag prövade men det är den som står som ägare som ansvarar för att det inte går för fort och lånar du ut den så ta personnummer så sa dom till mig, det blev iofs bara böter den gången men så funkar det nu...
Jompas skrev:Det funkar inte längre... jag prövade men det är den som står som ägare som ansvarar för att det inte går för fort och lånar du ut den så ta personnummer så sa dom till mig, det blev iofs bara böter den gången men så funkar det nu...
Jompas skrev:Det funkar inte längre... jag prövade men det är den som står som ägare som ansvarar för att det inte går för fort och lånar du ut den så ta personnummer så sa dom till mig, det blev iofs bara böter den gången men så funkar det nu...
HA... Inte sålänge tillKreuger skrev:Ledsen Yoshi... Inte bara på vägen jag är lite snabbare än dig...![]()
.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |