GBG_PeHrssoN
Tanklös Hojlös Hopplös
Då slängde jag i hopp en liten film...Inte mycket arbete nerlagt på den men vem vill inte se Götet i bra väder!? F*n kan det inte bli sommar nu direkt!
Inga wheelisar eller stoppisar bara vanlig körning
[YOUTUBE-ID]KAPaGJ8pbBo[/YOUTUBE-ID]
För bättre kvalitet på youtube's hemsida klicka på " titta i hög kvalitet" som ligger under ljud knappen
http://www.youtube.com/watch?v=KAPaGJ8pbBo
Inga wheelisar eller stoppisar bara vanlig körning
[YOUTUBE-ID]KAPaGJ8pbBo[/YOUTUBE-ID]
För bättre kvalitet på youtube's hemsida klicka på " titta i hög kvalitet" som ligger under ljud knappen
http://www.youtube.com/watch?v=KAPaGJ8pbBo
Last edited:

