Kör i GBG med POV.1

GBG_PeHrssoN

Tanklös Hojlös Hopplös
Gick med
8 Jun 2006
Hoj
KTM 690 SMC-R -14
Då slängde jag i hopp en liten film...Inte mycket arbete nerlagt på den men vem vill inte se Götet i bra väder!? F*n kan det inte bli sommar nu direkt!
Inga wheelisar eller stoppisar bara vanlig körning :D

[YOUTUBE-ID]KAPaGJ8pbBo[/YOUTUBE-ID]

För bättre kvalitet på youtube's hemsida klicka på " titta i hög kvalitet" som ligger under ljud knappen
http://www.youtube.com/watch?v=KAPaGJ8pbBo

Last edited:
klicka på "titta med hög kvalitet" så blir bilden askalas :tummenupp
Funderat på o köra med extern mic i hjälmen?

tack för tipset!!! fan vilken kvalitet:tummenupp Ska köpa en till italien resan i sommar!! den ska visst uppgrderas lite vad de gäller minneskortet:)

tack för tipset!!! fan vilken kvalitet:tummenupp Ska köpa en till italien resan i sommar!! den ska visst uppgrderas lite vad de gäller minneskortet:)

Det fick jag höra igår av en på SH och som tur var var det bra mjukvara så den gick att ladda ner från deras hemsida gratis så nu kan man spela ända upp till 8 gig vs tidigare 2 gig :tummenupp

Det fick jag höra igår av en på SH och som tur var var det bra mjukvara så den gick att ladda ner från deras hemsida gratis så nu kan man spela ända upp till 8 gig vs tidigare 2 gig :tummenupp

oki va nice!! hur funkar det med micken är den lös så man kan ha den monterad lite här och där?

oki va nice!! hur funkar det med micken är den lös så man kan ha den monterad lite här och där?

Micken sitter i kabeln som går från enheten till linsen mycket smidigt och helt okej ljud. Det finns externa mickar för bättre ljud om man så önskar men tycker standard micken klarar sig bra om man ställer in ljud nivån på 2-3 istället för nivå 5 som jag har i denna filmen.

Go kvalite!
7495:- ? :va
Några alternativ på billigare kamera för "amatörer"? Såg att iceman.se fått in nån ny minikamera, HERO -nånting.
http://www.iceman.se/start.asp?task=divprods&divprodcat=3&dp_catname=GoPro Sportkamera#pageTop

Kollade på den också men kom fram till att det var lika bra att köpa en riktig kamera istället för en halvtaskig kamera. Pov:en har man ju säkert halva livet?

Micken sitter i kabeln som går från enheten till linsen mycket smidigt och helt okej ljud. Det finns externa mickar för bättre ljud om man så önskar men tycker standard micken klarar si bra om man ställer in ljud nivån på 2-3 istället för nivå 5 som jag har i denna filmen.

Kollade på den också men kom fram till att det var lika bra att köpa en riktig kamera istället för en halvtaskig kamera. Pov:en har man ju säkert halva livet?

rätt jag ska köpa en jag med:tummenupp

Det var sommar det. Dem gröna bladen på träden i allén lyste med sin närvaro och solen sken, förvirrade fjortisungar springer ut mitt i gatan upptagna av att fingra på sina mobiltelefoner.

Det är sommar i Gbg, det:tummenupp

Gôtt!!!!!:yoparty

Fan tro´t, men jag körde hoj igår. 4 grader och blomspruteregn.... När man ser din film blir man sjuk av längtan.

Verkar vara en snajsig kamera, vad kostar en så´n?EDIT: Sorry, såg just priset....

Där har vi skillnaden mellan småstad och storstad. Hade någon legat i vänsterfilen och kört lika snabbt som personen i högerfilen hade jag blivit så förbannad att jag kört på den jäkeln! :)

Tips, om man vill länka till youtube högupplöst direkt så lägger man till &fmt=18 efter länken.. i detta fallet blir det alltså http://www.youtube.com/watch?v=KAPaGJ8pbBo&fmt=18

Det verkar dock inte funka när man lägger in klippet direkt här i tråden :)

För övrigt blev man sjukt sugen på sommar och sol! :tummenupp Vad är de för hoj?

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back