Kör fortfarande!!

Hann med en runda i helgen med gammelgixxern, härligt att få gasa lite, sedan blev det ett par pass med Minimoton inomhus på Race House i Malmös utkant.

Kompisen tog ut sin igår för en tur kom ca 500 meter sen körde han omkull, kostnad ca 20 000:- , han ångrar bittert att han inte kunde hålla sig....:huvet

Last edited:
Tog mig en liten sväng idag jag med. Kändes att det var ett tag sedan man njöt på riktigt ;)

Oj oj oj!! Här körs det fortfarande...det är ju nästan tio plusgrader så varför skulle man inte? Igår var det ju dessutom torra vägar så det var suveränt!
Mötte dock ingen så jag vet inte om skåningarna fryser :va

jag köpte en R1'a i veckan och med den har jag kört 27 mil i helgen, jag vågar dock inte bränna på så mycket för jag är rätt för att det ska släppa. nu ska jag bara bli lite varm så drar jag ut med supermotarden och slangar :D

Avverkade 12 mil idag, trots att det är den 10:e december. Helt otroligt, men man får väl tacka för plusgraderna :)

Men nu var det nog sista gången för i år.

ja, kawan fick sig en lite tur idag, såå fint!! Men jag tror nog det blir sista för i år, ganska halt och en hel del lera runt på vägarna...

/Christian

bmwjohan skrev:
2654030 jag köpte en R1'a i veckan och med den har jag kört 27 mil i helgen, jag vågar dock inte bränna på så mycket för jag är rätt för att det ska släppa. :D

Same same but diffrent:D

:tummenupp

Micke_Nilsson skrev:
2653938 Kompisen tog ut sin igår för en tur kom ca 500 meter sen körde han omkull, kostnad ca 20 000:- , han ångrar bittert att han inte kunde hålla sig....:huvet

Aj fan! Hur lyckades han med det??? Man får ta det lite försiktigt så här års.

Var själv ute och och åkte ca 3-4timmar idag. Dock blev det många depå stopp för att värma fingrarna. Sen när man kom hem så blev det in i dushen och försöka få igång cirkulationen i tårna. Men IT`S VÄRT IT!!!

blev en tur till och från jobb, + en avstickare på vägen hem med allmän okynneskörning.
dock, lyckades motivera det senare med att jag faktiskt köpte en liter mjölk "på vägen".

BÄRSÄRK skrev:
2654763 Aj fan! Hur lyckades han med det??? Man får ta det lite försiktigt så här års.

Var själv ute och och åkte ca 3-4timmar idag. Dock blev det många depå stopp för att värma fingrarna. Sen när man kom hem så blev det in i dushen och försöka få igång cirkulationen i tårna. Men IT`S VÄRT IT!!!

Jadu han vet knappt själv, men kalla däck lite fuktigt hade nog med hela att göra...så jäkla trist, hojen va i nyskick....men han lär ju inte göra om det.

Det vart 10 -12 mil igår. Men var var alla sporthojar? Mötte 3 customjärn en BMW och en streetfighter nere vid södertälje. Enda sporthojen jag såg var när jag tankade i Stuvsta en röd Ducce SS900 såg det ut som. Men kallt om fingrarna var det. Sedan fick man jobba sig varm på kvällen.

Ska faktiskt ta nåra mil nu till mjölby o tebax här är det torrt:)

Våga vägra hoj utan handtagsvärme...
Har man en gång vant sig vid det så byter man inte bort det :)

Martin_Ch skrev:
2655866 Våga vägra hoj utan handtagsvärme...
Har man en gång vant sig vid det så byter man inte bort det :)

ähh det är för brudar.. såg här såg min förra vinter ut:tummenupp

Bifogat

• PICT0862.JPG
    PICT0862.JPG
    88.6 KB · Visningar: 54
Som en vanlig svensk sommar +8 grader celsius!

Tog en tur på blygsamma 3 mil, ca 30 minuter :yoparty . Men man måste hinna till dagis och filma ungarnas luciatåg!

Kan det ha varit sista svängen iår?

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back