Kör fortfarande!!

MAD BOY

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
NU: 1199 Panigale Tidigare: XT660X SM. SUZ GSX-R750 -99
Tog en repa in till stan (sthlm) i dag.. Fan vad skönt det är med den globala uppvärmningen!! :yoparty

Såg fler som gillar läget på vägarna.. RESPECT!

Åkte tur retur Heby norr om Sala idag, fjorton mil totalt. Inte kallt men kletigt när man hamnade bakom långtradare, man fick se till att ha lite överskott på hastighet så man kunde dra om lite lagom snabbt... Men se upp, bilisterna verkar ha glömt att vi fanns i sommar.

Så jäkla fuskigt grabbar(tjejer) själv så har man -+0 här ungefär, inget mc och inget skoter väder. Istället så lägger man pengarna på öl och annat skräp. Vad jag längtar till sommaren :huvet. Då blir det ny mc och då jävlar ska det brassas. (behöver väl inte nämna att man är rätt fulltankad nu :P).

Anders|J skrev:
2653214 Så jäkla fuskigt grabbar(tjejer) själv så har man -+0 här ungefär, inget mc och inget skoter väder. Istället så lägger man pengarna på öl och annat skräp. Vad jag längtar till sommaren :huvet. Då blir det ny mc och då jävlar ska det brassas. (behöver väl inte nämna att man är rätt fulltankad nu :P).

Klart man ska supa nu ,den tiden på året:)

Det kan du ge dig f*n på att det blir :), ska man åka och köpa jul wisky:n med mera. En Lagavulin och någon annan goding så är man klar för ledigheten.

Idag var det betydligt glesare med hojar än under förra helgen...
Temperaturmätarn började blinka när temperaturen kröp ner till ett par grader.
Tror nog att detta var min sista tur för i år. Blev i alla fall ett flertal timmar ute på vägarna. Inte så tokigt avslut på året...

Kom precis hem från 1 timmas körning :D Fan va kul de va! Men visiret imma igen som fan...

Ute på en sväng..

Japp !
Var ute med Gixxen och gumman och gjorde en repa på dan idag...:tummenupp
Fast det är ju lite kyligt
Dock vääääldigt härligt

Tjohej!:yoparty

Jag var ute en sväng förra veckan, lite kallt med 9+ men det gick ändå.

Till helgen som kommer(16-17Dec) så tror vädergubbarna att det kan bli upp mot 10+ ute.

Sedan är det bara 1 vecka kvar till Julafton. Visar det sig att det blir kring 8-10+ på julafton och ingen snö så kommer jag absolut ta en sväng.

Bara för sakens skull, köra hoj på julafton :)

12 mil grussmisk,traktorspår samt vansinnesEnduro hann jag med idag. Nu ska jag ta en öl för det har jag tamefan förtjänat.:tummenupp

Jag var oxå ute och körde idag i Almnäs utanför Södertälje. Med minimotarden. Allt jag fick plats med i bilen (vanlig bil, eller ja en suv).

Det var kul att få gasa av sig lite :)

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back