Kör försiktigt (starka bilder)

shit altså.. här sitter man å är illamående.. å precis innan så började jag att kolla på en gsxr 1000.. ska nog låta bli att kolla på en sån... :hihi

Det va ju en JÄKLA tur att jag såg detta EFTER jag vart ute o kört en tur.
EEWWWWWWW...inga smaskiga bilder direkt!

Det var starka bilder och jag hoppas verkligen att vi kan få folk att tänka till en extra gång när de skall sätta sig på sin mc. Inte att man inte ska åka, men att man ska låta bli att ta de där chansningarna och idiotkörningarna som förekommer lite nu som då.

Ta det lugnt där ute.

inte härligt, men jag ger mig faen på knappt någon hade godkänt skinnställ utan t-shirt och shorts..

Ruskigt tråkiga bilder!

Kör försiktigt där ute.
Tänk på varandra och andra.
Men glöm inte bort att ha roligt.
Det ä väl ändå därför vi kör hoj.

Bananen

bra att färska upp minnet lite så man ser vad som är möjligt att råka utt för :(

//Blommen

Genomläskigt!! Visst vi kan alla köra försiktigare och ta mindre risker men kom även ihåg riskfaktorn med "idiotmedsminklådabakomratten" syndromet. Bilister borde inte ha körkort :mad:
(blev nästan nockad tidigare idag)

KidNasty skrev:
2136786 inte härligt, men jag ger mig faen på knappt någon hade godkänt skinnställ utan t-shirt och shorts..

Öhhh - då da du nog kolla en gång till till... (du kommer nog hitta ett komplett rajs ställ med stövlar hjälm etc., som är splittrad till atomer..
För inte att glömma den röda bil från Stockholm med en MC in-sida - en utäck olycka vart alla avled även inne i bilen...)

KidNasty skrev:
2136786 inte härligt, men jag ger mig faen på knappt någon hade godkänt skinnställ utan t-shirt och shorts..

Öhhh - då ska du nog kolla en gång till till... (du kommer nog hitta ett komplett rajs ställ med stövlar hjälm etc., som är splittrad till atomer..
För inte att glömma den röda bil från Stockholm med en MC in-sida - en utäck olycka vart alla avled även inne i bilen...)

Usch! Det är inte direkt vad man tänker på när man rullar förbi en Volvo med en gammal tant i på bakhjulet...

Ähh lägg ner.. skit äcliga bilder men seriöst, om nån la upp massa bilder på mosade människor som dött o skadat sig i bilolyckor slutar ni köra bil då?? Döden kommer till oss alla förr eller senare men ta o tänk till lite i stället när ni sliter upp hojen på slangen eller klämmer en kurva lite väl snabbt, gör sånt med lite respekt för omgivningen o ha koll på läget i stället så ska nog allt ordna sig.. Om tiden e inne så e den det, trillar man inte på hojen då så sätter man väl en köttbit i halsen o kvävs till döds!! :slicka

Hur många rent ut sagt jävla trådar med stympade kvaddade kroppar ska det behöva bli här på SH ? Jävligt trött på den där länken, det är väl ungefär samma sjuka människor som håller till på b0g.org och ogrish.com och fan och hans moster som lägger upp sådana sidor. Möjligtvis blir man illamående eller illa till mods när man ser sådana här bilder, men ärligt talat, hur många av dom här inne som kör för fort eller kör på bakhjulet kommer att sluta med det efter att ha sett dessa bilderna ? Man vet redan att det kan gå åt helvete på riktigt, jag tror inte man behöver se någon med ett spräckt pannben för att förstå att; aha, det är visst så det kan gå.

Dock är det ju bra att du varnade med stor röd text, något vissa tidigare trådar har saknat. :tummenupp

(Nej jag klickade inte på länken igen, jag gillar inte att titta på människor som ligger i 5 delar.)

Blir man totalsågad nu ?

Ja jävlar det var det vidrigaste jag sett på länge... tur att jag inte är så känslig...

Back