Kör försiktigt annars...

Hemsk. Speciellt när man ser barnen.

Tycker man får sig en tankeställare oavsett fordon.

Fy fan ja, den är riktigt hemsk... Det gäller att vara uppmärksam och ta det lugnt.

Fan va vidrigt...

Visa inte sånt där jävla skit man mår bara dåligt, samt att man blir en jävligt mycket sämre förare om man ska åka omkring o tänka på sånt där hela tiden:mad:

man se varje dag folk prata i mobilen o vara ouppmärksamma i stan där skulle pölisen göra mer nytta än att stå med lasern i högsta hugg när man kommer på en tom motorväg och råkar köra lite fort men i svergie är det ju inte förbjudet att prata i mobilen nu låter jag som en moralpredikare men jag se varje dag folk sitta o sms när dom kör vinglar hit o dit ha det gått folk lev väl

Fan va vidrigt...

Visa inte sånt där jävla skit man mår bara dåligt, samt att man blir en jävligt mycket sämre förare om man ska åka omkring o tänka på sånt där hela tiden:mad:

Nu förstår jag ingenting, klara man inte av 2 saker samtidigt ska man nog inte köra alls. :)

Kunskap är aldrig fel, vare sig det gäller risker eller kunskap om hur man underviker dom. Huvudet i sanden har aldrig varit någon god ide enligt mig

Last edited:
Tror inte den är för att skrämma, utan att mana till eftertanke. Kan filmen genom att folk tänker sig för en och 2 ggr och är vakna i trafiken genom att detta ligger o gror i bakhuvudet och ett liv räddas så är det värt mödan för folk att se detta, även om innehållet ÄR skrämmande, men syftet till att se detta är bra.

Man kanske skulle bli tvungen att titta på den filmen för att på posta i furumet

Jobbade en sommar på akuten på karolinska . . då kom det in par
fina bouliabaiser (stavning)

Avstånd och rätt fart på rätt ställe och konsentration. (stavning igen)

Last edited:
Usch

Man mår ju nästan illa när man ser filmen. Får ju en att tänka på sina nära och kära. Man kanske inte säger att man tycker om dem ofta nog.

Blivit av med två kompisar i trafiken senaste åren.
Inget bus.
"Vanliga" olyckor.
Grät när jag såg klippet.

Fifan... Klarade bara halva... :näsblod

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden