Kör du bakhjul om ingen ser dig?

Kör du bakhjul om ingen ser dig?

• Antal röstningar
    0
Det är ju en av dom klassiska filosofiska frågorna:

"Om någon kör på bakhjulet utan publik - har då en wheelie utförts?"

:va

Kör bara på bakhjulet om det finns storbröstade honor i närheten:tuttar

Slangar så ofta det går bara för att det är så sjukt roligt! Sen vill man ju alltid bli bättre på de!

Är det inte farligt det där?

Ungdomen av idag,huliganer allihopa! :gnissla

Henrik

I stort enda gången man är uppe på slangen alls är på vägen ut ur kurvor och kan inte tänka mig att någon kollar då.

• Gilla
Reaktioner: BJN
Jag vet inte ens hur man gör, men jag har bestämt mig för att jag ska lära mig att framföra mitt fordon hyfsat säkert på två hjul innan jag provar med ett hjul.

Gör man det för att "imponera" på någon så är det ofta att det kan gå åt helvete. För då brukar man ofta överskatta sin egen förmåga och det blir för mycket än vad man klarar av. Eller så tappar man fokus för att man tänker bara "hoppas detta blir bra så dom som ser blir imponerade"

Men gör man det för att det är kul eller så är det ju en helt annan sak. Som vissa säger "jag gör det på fina sträckor, spelar ingen roll om folk kollar eller ej".

Själv kör jag inte alls på bakhjulet ännu. Men det kommer säkert komma med åren.

//Jocke

Kör och kör. Enda gången jag vågar mig på mina harskutt är när ingen annan ser. :skitdålig

är också värdelös så jag gör det gärna för mig själv så slipper man skämma ut sig

När man väl lärt sig grunderna så kör man väl så ofta man känner för det, och det blir ju rätt ofta :D roligast är ju om man är några hojar ute och sen är det ju bra ifall det händer nåt!

Last edited:
Kör bara på bakhjulet har ingen användning av framhjulet och har därför monterat bort det och parkerar därför också på bakhjulet :yoparty

Enbart när ingen annan ser. Man vill ju inte råka klota med en massa publik, då skulle man ju inte våga visa sig i stan igen. :brinnerup

Kör på bakhjulet för att det är kul. Så om någon ser eller inte spelar ingen roll.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT