Köptips: 4-pack MONSTER på NETTO, 39kr

Men inte kostar spriten 300kr/liter. En litter kosken kostar ju hälften av det typ. :p

Knacke det, hadde inte velat dricka hb nån annan lagat faktiskt. :metanol Fast jag dricker nog mest öl/cider(riktig, inte blaskig kopparbergs), åsså lite whisky.

Visst är det 300kr/l för billigaste spriten på bolaget. Du får ju ge 200+ för de billgaste 70-sarna. (Explorer, Kosken). Då blir det ju ganska exakt runt 300/l.

Visst är det 300kr/l för billigaste spriten på bolaget. Du får ju ge 200+ för de billgaste 70-sarna. (Explorer, Kosken). Då blir det ju ganska exakt runt 300/l.

Ajsi, finns visst en fördel med att bo i semi-finland ändå då. :tummenupp

Red Bull / Vodka - student edition:

rbv_student.jpg

Men ibland är man "rik" och vill prova på lite variation :hihi

69388_1601353630445_1134185558_1719047_5048670_n.jpg

Hahah dom där jävla jeltzinboxarna!!!
Skönt att dom är borta nu, om du har köpt dom av en skum snubbe är det stor chans att det va hemkört i dom.

Last edited:

Intressant med dom fall som har dött i sömn, plötsligt fallit ihop etc (även om det var fyra fall på tio år eller så), men denna känner jag mig mer skeptisk till:

Norrköping blev en Tysk kille mördad sommaren 2006 genom att han kastades i Motala
Ström. De två ungdomar som gjorde detta var stordrickare av energidrycker och hade även
denna kväll druckit flera stycken. Jag är övertygad om att hade de inte druckit dessa
taurindrycker, hade spärren funnits kvar och de förstått att en full person kunde dö i så djupt
och strömmande vatten. Nu var alla spärrar borta på grund av överkonsumtion av
energidrycker.

Annat intressant

Detta är möjligt då butikskedjor som Lidl, Willys och andra lågprisbutiker säljer energidrycker
för under 5 kr/burken.

Halva priset mot vad TS länkade till. Skynda att fynda!

Last edited:
Tyskland baby, TYSKLAND! :)

Okej, för det såldes sånna dunkar i i flera år med hemkört i. Riktigt professionellt gjort.
Fattade misstanke först när en kompis hade köpt likadan i tyskland och det faktiskt smakade helt okej, samt att dom var dyrare i tyskland än vad dom va hemma. :rolleyes:

Inget man ställer fram när man har fest hemma iaf :fylleslag :död

, men denna känner jag mig mer skeptisk till:

Norrköping blev en Tysk kille mördad sommaren 2006 genom att han kastades i Motala
Ström. De två ungdomar som gjorde detta var stordrickare av energidrycker och hade även
denna kväll druckit flera stycken. Jag är övertygad om att hade de inte druckit dessa
taurindrycker, hade spärren funnits kvar och de förstått att en full person kunde dö i så djupt
och strömmande vatten. Nu var alla spärrar borta på grund av överkonsumtion av
energidrycker.

Då jag bor i norrpan läste jag det mesta som skrevs om det fallet, hörde aldrig talas om några energidrycker, sen spöade dom väl honom 2 ggr på en kväll/natt och blev gripna först månader efter, så de hann nog bli av med alla rester av andra substanser.

Okej, för det såldes sånna dunkar i i flera år med hemkört i. Riktigt professionellt gjort.
Fattade misstanke först när en kompis hade köpt likadan i tyskland och det faktiskt smakade helt okej, samt att dom var dyrare i tyskland än vad dom va hemma. :rolleyes:

Inget man ställer fram när man har fest hemma iaf :fylleslag :död

Ja just det, var det inte någon verksamhet i JKPG och Varberg gällande hembränt och proffsiga förpackningar!? fast sååå länge sedan var det väl inte? :va

Bästaste groggen är ju energidryck/vodka!

Fattar inte föräldrar som ger sina ungar redbull, samma som här i stan när ett par barn i 10 års åldern sköt på bilar med luftvapen, förälderns kommentar "dom menade inte att skjuta på bilarna, dom skulle skjuta på en gatuskylt"

SOM ATT DET SKULLE VARA EN URSÄKT!

Det borde körkort på att få skaffa barn!

Jag förstår inte. Varför får inte barnen dricka red bull? :va

Jag fattar inte heller varför man startar en sån här tråd?

Ica har extrapris på tandkräm, men jag kände inget behov att starta en tråd om det, trots att det rimligtvis bör ha större allmänintresse.

Ja just det, var det inte någon verksamhet i JKPG och Varberg gällande hembränt och proffsiga förpackningar!? fast sååå länge sedan var det väl inte? :va

Nej det va inte så länge sedan dom åkte fast, men det pågick i flera år.

Det blev väll tråkigt att montera Datafläktar i bagageluckan på Evon så han passade på att tipsa om detta.
Det tyckte jag var snällt gjort.

Jag fattar inte heller varför man startar en sån här tråd?

Ica har extrapris på tandkräm, men jag kände inget behov att starta en tråd om det, trots att det rimligtvis bör ha större allmänintresse.

Monster är faktiskt lite MC-relaterat.

n516516_Spies01_1.preview_big.jpg

Precis som bilmärket FIAT. Någon som vet om det blir FIAT-rea snart?
n516646_Rossi1_1.preview_big.jpg

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...