Köpte tzr:en

Lämna bara in kröken på nån verkstad och säg åt dom att fixa det, dom vet nog hur man ska göra ;)

Jag är lite småsur på motorrad-bach... Bestäldle backspeglar och carbonlookklockan, men jag fick aldrig något :S

Ioförsej så beställde jag genom ett mail på engelska men varför totalignorerade dom mej? :va

Är jag så hatad? :P Jag vet att mitt rykte på forumet går att diskutera, men ändå till tyskland?! :fatta!

Men är det fortfarande ingen som kan säga vart man kan köpa tzr- rör? För det finns inte på sporthoj shoppen.

Vikingarockaren skrev:
Men är det fortfarande ingen som kan säga vart man kan köpa tzr- rör? För det finns inte på sporthoj shoppen.

Dom hade utgått från SH-Shoppen ja... Tror att förfrågan var så pass liten så dom tog bort det, men det verkar vara lite problematiskt att få tag på trimrör till TZR? När jag nämnde att jag skulle sälja hojen och hade ett effektrör på så fick jag ungefär 3 st PM på SH och en satans massa mail från folk som bara ville köpa röret...

Vikingarockaren skrev:
Så nu har jag köpt en 87:a för 7000 kr och packväskor och ett abu granit lås för 700 kr. Ska även köpa backspeglar så jag undrar om ni vet några billiga som passar på tzr. På vägen hem så blev det tyvärr en spricka i kröken så jag undrar om man kan svetsa det bra? Vet ni vart man kan få tag på trimsystem billigt?

Det är la bara att dra en sträng (se till att ha rätt inställningar annars får du en fin strypning på insidan) med svetsen och slipa

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...