Köpte Ny hoj idag!

Grattis, vet hur det känns att köpa nya grejer...njut av den känslan...för när du väl har hojen och det gått ett par veckor så är behaget borta...!

rfb skrev:
2274920 Grattis, vet hur det känns att köpa nya grejer...njut av den känslan...för när du väl har hojen och det gått ett par veckor så är behaget borta...!

Det vet jag inte om jag kan hålla med om, för mig är det precis tvärt om. Det blir roligare o roligare att köra för varje gång.

Grattis till ny hoj förresten. :)

Jo, håller med, men behaget att köpa något nytt går över ganska fort, det är den känslan jag menar, när man vet att den är "MIN"!

Grattis!

Själv är jag grymt nöjd med min
efter bänkningen..

:fyllisar

Bäkningsnördar, bara inte MC-scenen blir en annan gatstylad-fakeM3-med-840hästar-på-pappret-som-slår-allt-scen :(

vbg_snake skrev:
2274989 Bäkningsnördar, bara inte MC-scenen blir en annan gatstylad-fakeM3-med-840hästar-på-pappret-som-slår-allt-scen :(

Hur länge har du varit med i matchen? Så har det varit de senaste 10 åren och kommer så förbli... Men lika skoj är det varje gång att se folk som inte kan köra men ändå smetar den full med powercommander, acrapovic etc. Inte för att jag kan köra heller men sen är jag ingen bänkningsnörd heller.

vbg_snake skrev:
2274989 Bäkningsnördar, bara inte MC-scenen blir en annan gatstylad-fakeM3-med-840hästar-på-pappret-som-slår-allt-scen :(

Du som skulle montera USD-gaffel enbart för det var snyggt :pannkyss

Va tvungen

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP