köpte hoj idag

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Nu idag rättare sagt i morrse köpte jag min först hoj, Aprilia sl 1000 falco
och körde hem den från sthlm till örebro, lite osäkert i början men sen gick det mycket bra, och i kväll kommer jag se ut så här :rofl :rofl och på söndag efter 100 mil :näsblod :näsblod av trötthet

TERMINATOR skrev:
Nu idag rättare sagt i morrse köpte jag min först hoj, Aprilia sl 1000 falco
och körde hem den från sthlm till örebro, lite osäkert i början men sen gick det mycket bra, och i kväll kommer jag se ut så här :rofl :rofl och på söndag efter 100 mil :näsblod :näsblod av trötthet

Grymt.

Jag var inne på mcvaruhuset i veckan och blev också sugen på att byta hoj. Synd att man inte kan få en av varje sort.

blom skrev:
du får följa med vilken dag du vill :)

ikväll ska vi ut till täby och kolla motard träningen :)

FUCK FUCK det skulle jag ha hängt på om inte kvinnan hade bjudit hem massa folk, men det kommer fler dagar typ nästa vecka

Ja jösses. Jag har länge undrat vilken torsdag du menade egentligen.
Grattis!

Congratz!!!! Vi män blir inte äldre.... bara leksakerna som blir dyrare! :tummenupp

AJJJJJ, jag körde ca 30 mil igår och gissa om jag har ont i gashanden idag haha, ska ju till öland i kväll hur fan ska det gå :yoparty

TERMINATOR skrev:
AJJJJJ, jag körde ca 30 mil igår och gissa om jag har ont i gashanden idag haha, ska ju till öland i kväll hur fan ska det gå :yoparty

Tss...testa göra som mig då, körde oxå till Öland....tur och retur från Luleå :D Med donnan bak på ZX-12:an, ryggsäck och packväska. Uj, vad det kändes i ryggen efteråt. :gnissla

JAHA då har man avverkat sin första mc-semester, 100 mil blev det sen i fredags och nu är jag så jä.... trött i händerna så hojen får nog vila i dag, men det har varit skit kul :tummenupp

TERMINATOR skrev:
JAHA då har man avverkat sin första mc-semester, 100 mil blev det sen i fredags och nu är jag så jä.... trött i händerna så hojen får nog vila i dag, men det har varit skit kul :tummenupp

kom nu in och presentera dig i aprilia tråden!

grattis till ett mycket bra val av hoj!

:tummenupp

tjing

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard