köpte fighter idag

hur ska du lyckas ta kortet i mars uppe i piteå? är glad om jag kommer våga mig ut på vägarna i mars här nere i uppsala. Annars grym hoj med en riktig tungmetall lykta :tummenupp

perkihlen skrev:
hur ska du lyckas ta kortet i mars uppe i piteå? är glad om jag kommer våga mig ut på vägarna i mars här nere i uppsala. Annars grym hoj med en riktig tungmetall lykta :tummenupp

det är ju teorin jag är orolig för :näsblod

grömpa skrev:
det är ju teorin jag är orolig för :näsblod

Grattis till hojjen du får haka på o köra lite till sommaren, Var inte orolig för teorin den är lätt, en lobotomerad apa klarar den med lite flyt,

Chii skrev:
Grattis till hojjen du får haka på o köra lite till sommaren, Var inte orolig för teorin den är lätt, en lobotomerad apa klarar den med lite flyt,

jodå det gör jag gärna. bara jag och en annan som har hojj i våran kompiskrets.
lite trist med bara 2 pers. :död

Helvete! Den där har man ju runkat till sen man såg bilder på den för första gången!

Tokfet hoj, jag är avis. Brutalare blir det inte :tummenupp

Grymt cool hoj. :yoparty
Bry dig inte de andra. jag körde oxå hoj innan jag hade körkort, inhängat område förviso men kul var det.

Ta det bara lungt. spräckta knän och armbågar är inte kul. jag vet hur det känns.... :död

Mares skrev:
Grymt cool hoj. :yoparty
Bry dig inte de andra. jag körde oxå hoj innan jag hade körkort, inhängat område förviso men kul var det.

Ta det bara lungt. spräckta knän och armbågar är inte kul. jag vet hur det känns.... :död

tack :)
jag tillhör än så länge kategorin för dem som inte har lagt omkull den än.

Det är väl helt rätt att köpa en hoj med prestanda om man nu vill åka. Det första jag gjorde när jag fått lappen och skulle tillbaka med hojen till trafiksskolan var att vrida ur den och jag undrade hela vägen tillbaka varför jag inte fått i de två sista växlarna. :confused: Tyvärr var det redan 6:an jag var på... :huvet

Alla är dock inte mogna för en så kraftfull hoj ( :3freak ) så vi får nöja oss med mindre. Men va fan vill man åka så är det klart man får ha vad fan som helst som förstahoj!

:crash

AndersJohansson skrev:
Låter kannon det :tummenupp

Vad heter brorsan?

johan grönberg. går hockeygym på nolaskolan.
men du kanske inte känner domdära hockey töntarna o hänger med coolare folk :D

HoOmer skrev:
Jävligt fet hoj!!
Hoppas man får se den i sommar då.

det kommer du nog få göra. blir några turer ner till övik :)
och man kör nog inte obemärkt med den. det är ju en blickfångare :tungan

pakopak skrev:
Nä, det är ingen gasmask, det är en skyddsmask(90) om man ska vara petnoga. Nä det är inte samma sak... :mattias

okejdå. :tungan

peter R1 skrev:
Holy shit, jag trodde inte man kunde skapa nåt så brutalt fräckt, den vill jag köpa av dej grömpa :) :)

trodde inte jag heller tills jag såg denhära.
tror badbowtie är sveriges svar på jesse james :Bugar :Bugar :tungan

Back