Köpte en suzuki härromdagen. kan inte hitta något på ramnumret eller motornumret

Fredrik Assar

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2014
Hoj
???????!
Köpte en Suzuki häromdagen. kan inte hitta något på ramnummret eller motornummret.

Ringde en Suzuki återförsäljare han kunde inte hitta något. hur gör man? detta är upphittat ifrån polisen och jag köpte den ifrån skade och parti försäljning. men inget är ju borttaget varför hittar jag då inte årsmodellen? den är i behov utav nya delar, men vet inte vilken årsmodell de är.

Ram numret är : ORF1-1070440

Motor numret är : F114-114316

Köpte denna crossen för 1800:- och tänkte att man kan lägga ut en par tusen på delar, men börjar bli fundersam. kan ju inte köpa cylinder / toppar / tändstift till 5 olika års modeller och testa vilken som är rätt eller hur ska jag göra?

Om du lägger upp en bild så kan säkert någon här säga vad det är för modell/årsmodell bara utifrån det. En del här på forumet har en närmast autistisk kunskap om hojar. :tummenupp

japp får göra det imorgon :) hade ju varit underbart om någon kunnat se de :) tycker den ser identisk ut med alla suzuki mellan 80+ - 2006... :3freak:huvet :yoparty

Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...