Köpte en CRF 450 idag !

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Fan vad kul !

Nu har jag också en grussprättare i garaget.
Honda crf 450 -02
.....DÅ slog mig tanken, om det finns motardhjul till denna hoj.
NEJ jag har inte letat i gammla trådar så ursäkta om frågan ställts tidigare !
OM det finns så vill jag köpa...

Är jorden rund?:tungan

Klart det finns SM däck till den, kolla ebay eller något borde inte var så svårt att hitta.

Är jorden rund?:tungan

Klart det finns SM däck till den, kolla ebay eller något borde inte var så svårt att hitta.

Ja jorden är rund och Dolly Parton sover garanterat på rygg !
MEN håll med om att det är hjävligt smidigt att fråga här istället för att leta själv som en galning.

Måste ju finnas eftersom de såldes som lv-reggade (Genom HM i Italien) från -03-05. Slå en pling till en Honda ÅF och be dem kolla om man kan beställa hjul, kan ju va så att dem ex. inte passar en -02 fall de har ändrat mått på hjulaxel eller dyl..

bara o gratulera till ett hel rätt köp. ja motard hjul finns på blocket eller kanske enduro mx. och det har inte hänt något mellan årsmodellerna 02-07 i alla fall när de gäller axlar mm. men broms ok distansen har ändrats -02 -04 -06 vad hadde du tänkt för pris för ett par fälgar?

bara o gratulera till ett hel rätt köp. ja motard hjul finns på blocket eller kanske enduro mx. och det har inte hänt något mellan årsmodellerna 02-07 i alla fall när de gäller axlar mm. men broms ok distansen har ändrats -02 -04 -06 vad hadde du tänkt för pris för ett par fälgar?

Låter som du ruvar på ett par !
Har inte en susning vad dom bör ligga på.
Vet du ?

Ursäkta att jag går OT, men är det någon som vet om 05-07:ans plast passar rakt av på en -03? Eller om det går att modifiera så att det passar?

Finns fan så mkt fräschare dekalkit till 05-07 nämligen.... :)

Ett par sm fälgar kompletta med drev o skivor skall inte kosta mer än 6500:-
Jag sålde mina för ett tag sen och fick fan inte mer trots nästan nya slicks på.....
...eller så e jag bara en riktigt dålig affärsman :)

Jag sålde mina för ett tag sen och fick fan inte mer trots nästan nya slicks på.....

Å det säger du nu :huvet :D

hehe sorry, det var i början på sommaren om det känns lättare....

vad är det för axeldiameter på crf?

ops nu blev jag på pottan..hehe...min egen står ju på verkstad efter ett ventilras, annars hade jag ju kunnat gå ut o mäta...men jag har för mig att det var 26 fram och 22 bak.
Hur som helst här kommer en länk alla honda mx ägare skulle ha som startsida:

http://oem.thumpertalk.com/hondamxhome.aspx

ops nu blev jag på pottan..hehe...min egen står ju på verkstad efter ett ventilras, annars hade jag ju kunnat gå ut o mäta...men jag har för mig att det var 26 fram och 22 bak.

Åhfan, tråkgit :gnissla

Jag skall nämligen skaffa nya motardfälgar och det är ju inte det lättaste o få tag på ett par till yamaha.

Kan ju varna dig för att gå ut på ebay och söka på CRF450....... satan vad mycket grejer det finns, skulle ju lätt kunna bränna 50 000:- på delar till hojen :)

Kan ju varna dig för att gå ut på ebay och söka på CRF450....... satan vad mycket grejer det finns, skulle ju lätt kunna bränna 50 000:- på delar till hojen :)

Det är dyrt med leksaker !

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...