Köpte digitalkamera!

Ragnar

Sumprunkare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Honda PV50
Hej,

Köpte digitalkamera i dagarna, en Olympus 730 blev det!! Attans så kul det är med små elektroniksaker, men kamera är ju oslagbart rolig, och jag är ganska nöjd med köpet också,, kan absolut rekommendera denna kameran om någon går i köptankar, den dockar!

Man blir så fasligt galen i att fotografera precis allting verkar det som, och antar av någon outgundlig anledning att alla bekanta skall ha ett naturligt intresse av att studera dessa fotona man har tagit på all möjlig skräp... Fotograferade min lägenhet, tekoppar, utemöbler, stolar och bord, ja rubbet och skickade över till bekanta, trode de skulle uppskatta all min fotografering men de verkade bli uttråkade, ja på gränsen till irriterade t.om....

Nu måste man ju absolut börja fotografera motorcyklar,,, tvärr sålde jag ju min Kawa för snart ett årsedan så den kan jag inte fotografera, fast det finns ju andra ting man kan plåta till dess man får en ny mc... Jag kanske skulle ta och göra ett fotokollage över min gamla lilalackade Cresent Compact och lägga upp här på forumet ?! Eller blir ni lika sura då som mina bekanta blivit på mig tro... Det är en pärla skall ni veta, visserligen utan bakskärm, den ramlade av u farten en gång jag körde till dalsland på semestern, men ingen gammal moppe utan skavanker som man säger...

Ha de! /Markus

Ragnar skrev:
Hej,

Köpte digitalkamera i dagarna, en Olympus 730 blev det!! Attans så kul det är med små elektroniksaker, men kamera är ju oslagbart rolig, och jag är ganska nöjd med köpet också,, kan absolut rekommendera denna kameran om någon går i köptankar, den dockar!

japp! det är ju skitskoj med digitalkamera! köpte själv en ny för en vecka sen.....ska till Gälleråsen och fota på måndag :D

Back