Köptankar - SV650 S

donj

Medlem
Gick med
9 Oct 2007
Hoj
Hornet -01
Går och funderar på att byta in min moppe till en 650s.

Jag har spanat in en 2003:a med 3800 mil, kraschpuckar och GPR-system.
43 000 :- från en handlare.

Vad bör jag se upp med på denna hoj? Finns det några kända fel? Nån svindyr service som jag ska se till är gjord? Nån som vet om GPR-systemet är besiktningsbart?

Hosta upp allt ni kan komma på :)

Jag har precis köpt en SV650s, förvisso ny i kartong. Förra säsongen körde jag mycket på sambons Sv och det är en rolig hoj minsann, smidig och kurvvillig dessutom billig i försäkring och snygg att se på.

Servicekostnaden samt service intervallen är väl i stort sett detsamma som de flesta andra japanare.

Om sysstemet går igenom en besiktning beror väl på hur många db det åstadkommer!!

Grattis till en trevlig hoj!

Har GPR halvsystem på min -99:a och jag mätte ljudet med en Db-mätare på jobbet och den låg en bit under gränsen.

Hojen är ju inget effektmonster direkt med sina (typ) 72hk men den går att ha skoj med endå..

sv650

Tjenare... har oxå haft en sv 650s 07a. riktigt rolig o smidig hoj faktiskt... hade ett GPR helsystem på min o div annat skoj som tex power comander... men de systemet ja hade på min skulle de absolut inte gått o besiktat med om man nu inte kunde muta besiktningsmannen:tungan . men de beror ju som sagt på hur många DB de gör ifrån sig men ja skulle inte tro att de skulle gå igenom besiktningen...

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd