Köpt Rs

alltso vad fan är det med er??? död tråd :mad: kan ni inte hålla er till ämnet någon gång?`? vad fan h¨ller admins på med nu förtiden, detta borde bli varningar! :fatta! :fatta! :fatta! :fatta! :fatta! :fatta!

DaWoos skrev:
alltso vad fan är det med er??? död tråd :mad: kan ni inte hålla er till ämnet någon gång?`? vad fan h¨ller admins på med nu förtiden, detta borde bli varningar! :fatta! :fatta! :fatta! :fatta! :fatta! :fatta!

Finns bara två admins på forumet och dom håller sig inte här. Vi moderatorer kan tyvär inte göra mkt annat än att rensa inlägg och trådar :(
Trist, japp!

Anton_Ljunghusen skrev:
Finns bara två admins på forumet och dom håller sig inte här. Vi moderatorer kan tyvär inte göra mkt annat än att rensa inlägg och trådar :(
Trist, japp!

jao jag vet, finns det inga varnings funktioner.. vore bra, typ 3 varningar och bann i 2 veckor, så är det på moppenet och där är alla överdrivet sjysta t.om pga av detta

Solid snake skrev:
Ja man är inte så uppmärksam när man är trött, så är det när man har ett jobb vettu.

Det heter dig.

Det heter "vet du" inte "vettu" tycker du ska sluta bry dig om andras stavning om du själv inte presterar så mycket bättre. Blir bara irreterande. :fatta!

God_Of_Aprilia skrev:
Det heter "vet du" inte "vettu" tycker du ska sluta bry dig om andras stavning om du själv inte presterar så mycket bättre. Blir bara irreterande. :fatta!

Irriterande, och han skrev vettu med flit.

DaWoos skrev:
jao jag vet, finns det inga varnings funktioner.. vore bra, typ 3 varningar och bann i 2 veckor, så är det på moppenet och där är alla överdrivet sjysta t.om pga av detta

Har skickat pm och varnat de som uppträtt sig dåligt i denna tråden, gör dom det igen blir det bann!

DaWoos skrev:
men styling kommer nog, har inte funderat mkt på det än men det kommer :tummenupp (när jag har pengar över)
uppskattar lite tips:)

Jaahh, jag skulle köppt nya blinkers, kasne en ensitscut å lite små krafs, jkase lite lys dioder osm lyser upp motorn =) :) Finns mycket å göra med en sport hojj ... Om man jämför med min :rolleyes: :7peta :död

No funky stuff om min stavning, den är über-bra!

Va är det för plompig nyckelring du har? :tungan

Fint med polerad ram..

steffo skrev:
Va är det för plompig nyckelring du har? :tungan

Fint med polerad ram..

hehe det är nån plast klump som det står aprilia på, ju större desto bätte :tummenupp jag har lätt o tappa bort saker, hehe.

Tackar!
Auto sol, mc ägarens bästa vän:D

ska putsa upp den lite till senare :banana

DaWoos skrev:
hehe det är nån plast klump som det står aprilia på, ju större desto bätte :tummenupp jag har lätt o tappa bort saker, hehe.

Tackar!
Auto sol, mc ägarens bästa vän:D

ska putsa upp den lite till senare :banana

Strypt / ostrypt?

Känner igen den :va har för mig jag kollade på den eller ginde, vars köpte du den?

AndersJohansson skrev:
Strypt / ostrypt?

Känner igen den :va har för mig jag kollade på den eller ginde, vars köpte du den?

det är strypt vad jag vet.. test körde den på industri området lite, helt klart strypt :P första gången ja körde mc så ja tyckte det drog lite iaf :yoparty
men dom åker nog av efter kortet är tagit o ja vant mig lite :banana

jag köpte den en bit ifrån kalmar, kommer inte ihåg vad det hette

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...