köpt ny skoj hoj

walpen

Ny medlem
Gick med
15 Oct 2004
Hoj
1986 Yamaha SRX-6
Då har man gjort slag i saken.

Jag har gått och sugit på att kanske skaffa en mer glidarhoj som komplement till R1:an och så har jag gillat stuket på Triumph boneville, så i dag så blev suget för häftigt, så jag gick och köpte mig en Scrambler 900.

Det låter kanske lite som om man bara impulsköpte något nu, men jag har varit såld på den sen jag såg den på bild första gången, och när man sen såg den på "2 hjul" så blev jag helt såld. Så nu får monstret från Japan samsas med en fräsig engelsman i mitt garage.
Tradigt väder man har nu bara, men nu kan man sitta och drömma iaf

walpen skrev:
Då har man gjort slag i saken.

Jag har gått och sugit på att kanske skaffa en mer glidarhoj som komplement till R1:an och så har jag gillat stuket på Triumph boneville, så i dag så blev suget för häftigt, så jag gick och köpte mig en Scrambler 900.

Det låter kanske lite som om man bara impulsköpte något nu, men jag har varit såld på den sen jag såg den på bild första gången, och när man sen såg den på "2 hjul" så blev jag helt såld. Så nu får monstret från Japan samsas med en fräsig engelsman i mitt garage.
Tradigt väder man har nu bara, men nu kan man sitta och drömma iaf

pictures or it didnt happend.

den e lite cool....skulle gärna ha en själv men då skulle polarna mobba ihjäl mig och stänga mig ute från garaget...dom anser att min hornet är på gränsen till vad som är godkännt.

men jag säger :tummenupp

Well skrev:
den e lite cool....skulle gärna ha en själv men då skulle polarna mobba ihjäl mig och stänga mig ute från garaget...dom anser att min hornet är på gränsen till vad som är godkännt.

men jag säger :tummenupp

Skönt att inte alla helt och hållet dömmer ut mig, men jag håller med om att man kanske skulle hållit tyst om det. Men va fan, é man gla så é man

walpen skrev:
Skönt att inte alla helt och hållet dömmer ut mig, men jag håller med om att man kanske skulle hållit tyst om det. Men va fan, é man gla så é man

Grattis men få se en bild nu då:tummenupp

I brist på annat kommer här en bild på en annan Scrambler. En av de första bilder jag sett på en ute i det fria s.a.s.

Bifogat

• Scrambler i lera.jpg
    Scrambler i lera.jpg
    84.5 KB · Visningar: 107
Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN