IronMike
Guest
Nej.. Men jag sätter en 500'ing på att jag sopar vilken dam som helstp å bana med en K5a, om jag kör en sv650BlueNote skrev:Det är väl ett ordspråk? Har du sett bruden på bana.....?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej.. Men jag sätter en 500'ing på att jag sopar vilken dam som helstp å bana med en K5a, om jag kör en sv650BlueNote skrev:Det är väl ett ordspråk? Har du sett bruden på bana.....?

bikerwoman skrev:Jag hajade piken i det där inlägget men en sak ska du bara veta Triggerhappy och det är att jag köper vilken jävla hoj jag vill utan att fråga dig först, jag är ju inte lika snabb och ball som du, men vill jag köra en gixxer så gör jag det![]()
Det är inte upp till dig att "tycka" vad jag ska ha för hoj bara för att du är sur på mig!
IronMike skrev:Nej.. Men jag sätter en 500'ing på att jag sopar vilken dam som helstp å bana med en K5a, om jag kör en sv650
![]()
![]()
![]()
Ullis skrev:Kan bara säga grattis till en skitfin hoj, hade gärna köpt en själv pga av utseendet då.
Men, som ägare till två gixxrar tidigare tycker jag att körställningen är skit.
Så, tacka vet jag Rettan.....den ska få göra mej till en glad jäkel denna säsong![]()
Hoppas vi ses på, eller utanför vägarna // Ullis
IronMike skrev:Nej.. Men jag sätter en 500'ing på att jag sopar vilken dam som helstp å bana med en K5a, om jag kör en sv650
![]()
![]()
![]()
Triggerhappy skrev:Oj, nån som tog åt sig.... Poängen med min kommentar var inte att racka ned på ditt val av hoj, grejen var att ni disskuterade K5án som den köper man för att den är sååå bekväm. Jag menar att K5án hade jag köpt för den har grymma prestanda...inte för att kunna somna bakom styret så bekvämt som möjligt då finns det bättre hojar att välja. Nått jag tror både du och övriga K5 ägare kan hålla med om.
Läs om igen och snälla läs vad jag skriver, inte vad du TROR att jag menade.
Tackar för dina kommentarer för övrigt....visst e jag ganska ball å snabb också![]()
Jisses...sitta här å skrika ??
Då spikar vi ett datum.. Moto-gp-bulten, 25e maj, kl 19.30BlueNote skrev:Och pågrund av att du sopar vilken dam som helstp å bana när du kör sv650 så kan inte hon ha en K5a? LOGISKT![]()
Jag undrar om inte du skulle ha lite problem att kriga mot Ullis på bana... Men visst, du kanske är Rossis kusse från Nacka eller nåt sånt, vågar inte satsa 500 på det, ifall att...
Då hade jag millen andra dagen, på 30 vägar, som hade snävare svängradie än det gick att styraceasar skrev:Haha! Yeah right! Jag åker skjortan av dig med ena handen på ryggen... Och det var med min gamla 660...

Haha det är kul att ni alltid vnder på det på det viset. Jag mfl är nog knappast oroliga...Maria1980 skrev:En del grabbar i denna tråd verkar bara vara rädda för att du kommer köra både snabbare och bättre än dem och dessutom på en värstinghoj![]()
Du får ligga i hårdträning denna säsongen så du kommer i kappJoe Schmoe skrev:Du vet ju att ju snabbare hoj du köper desto längre får du stå och vänta på oss amatörer... så om du köper en sölig hoj så får du köra mer och vänta mindre...
Maria1980 skrev:Bikerwoman, inte för att jag tror att du gör det, men ta absolut inte åt dig!
Jag kommer aldrig acceptera snacket om att tjejer ska ha en viss typ av hoj, vi kör den hoj som tilltalar oss!
En del grabbar i denna tråd verkar bara vara rädda för att du kommer köra både snabbare och bättre än dem och dessutom på en värstinghoj![]()
Sluta dregla i min tråd nu Peter!! Den blir alldeles våtandersson turbo skrev:Är det du på bilden??
![]()
![]()
![]()

Tack vännen!cl skrev:Grattis tjejen.![]()
Hur mår du förresten? Fortfarande inget minne av olyckan?IronMike skrev:Haha det är kul att ni alltid vnder på det på det viset. Jag mfl är nog knappast oroliga...
Det bara är så...
Tufft med tjejjer på hojjar, men den dagen jag blir frånkörd av en tjej, då ska jag sluta åka hoj å satsa på att brodera eller nåt annat kvinligt
--
Nu är jag bara extra pessimistisk för att alla bara inte kan skriv grattis, "åh vad kul" osv, det måste finnas en motvikt, en tråkig suris som inte håller med alla andra...
Buster skrev:Är det inte i år den nya regeln kommer, att alla man kör om på räserbanan får man byta hoj med om man vill.
I wish...
Aha, var det din kawa, den nya. Är det två på G till det tomma garaget eller ska ni dela?Trinity skrev:Håll dig långt bort från mig o min Kawa erú snäll![]()
Buster skrev:Aha, var det din kawa, den nya. Är det två på G till det tomma garaget eller ska ni dela?
Du kan ju ringa tex den här tjejen så kan hon säkert förnedra dig om det är vad du villIronMike skrev:Nej.. Men jag sätter en 500'ing på att jag sopar vilken dam som helstp å bana med en K5a, om jag kör en sv650![]()
![]()
![]()

Hur mår du förresten? Fortfarande inget minne av olyckan?[/QUOTE]Det är lungt aschmed =) det bjuder jag påThe blade skrev:Sorry, fatta inte det.![]()
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |