R-1000 skrev:Men ge dig, du måste vara den enda som inte fattat att jag var ironisk![]()
Sorry, fatta inte det.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
R-1000 skrev:Men ge dig, du måste vara den enda som inte fattat att jag var ironisk![]()

Det brukar jag också lova min sämre hälft dyrt och heligtbikerwoman skrev:...men nu är det sista hojen på låååång tid!

Det blir till att gratulera, sjuk hoj du har skaffat.bikerwoman skrev:Sålde Millen i fredags och köpte mig en Gixxer K5 idag![]()
![]()
Jag är såså
, medan min man sliter sitt hår
över mina dåliga hojaffärer!!
...men nu är det sista hojen på låååång tid!
Det looovar jag Pappavetbäst! Nästa gång är det din tur älskling!
Aj aj aj....inget sånt nu vaThe blade skrev:Hur går din skrammelyahmma föresten.
sandstream skrev:Det brukar jag också lova min sämre hälft dyrt och heligt![]()
Vet inte om man ska säga grattis till ett sånt nerköp. Närå, säkert inget fel på den.bikerwoman skrev:Sålde Millen i fredags och köpte mig en Gixxer K5 idag![]()
![]()
Jag är såså
, medan min man sliter sitt hår
över mina dåliga hojaffärer!!
...men nu är det sista hojen på låååång tid!
Det looovar jag Pappavetbäst! Nästa gång är det din tur älskling!
Hört talas om ironi? Eller vi har inte alla indianer i kanoten kanske? Tänk först, skrivs senThe blade skrev:Det va ju snällt skrivet ditt pucko :kocko . Tror det mer handlar om handhavandet än hojen. Hojen suger inte, däremot gör du det.Hur går din skrammelyahmma föresten. Gixxern e en helt brutal hoj och att den skulle bli ifrånåkt av en gammal bondvolvo har du nog drömt eller så handlar det om ditt handhavande med cykeln.
![]()
CorbenDallas skrev:Hört talas om ironi? Eller vi har inte alla indianer i kanoten kanske? Tänk först, skrivs sen![]()

Jag försöker skriva "bättre" men gillar inte att ljuga så det får bli sanningen iställetLiwa1 skrev:När ska du lärar dig skriva rätt![]()
Din bättre hälft heter det
sandstream skrev:Jag försöker skriva "bättre" men gillar inte att ljuga så det får bli sanningen istället![]()

Nu förstår jag ingentingLiwa1 skrev:Ha ha, så låter det inte hemma, det kan jag sätta en spänn på, så det så![]()

K5:an har en bra körställning och kan inte jämföras med de tidigare modellerna, inte de som jag har provsuttit iaf.Ullis skrev:Men, som ägare till två gixxrar tidigare tycker jag att körställningen är skit.

sandstream skrev:K5:an har en bra körställning och kan inte jämföras med de tidigare modellerna, inte de som jag har provsuttit iaf.
Nogger skrev:...exakt ! -01 Och -03 är milsvid skillnad och sitta på mot K5, har haft alla tre så jag hoppas jag vet vad jag snackar om.... BTW GRATTIS Bikerwoman...!!
![]()

|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!