Köpt North Face jacka? HILFE!

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Nån som har, eller känner nån som har köpt en sån här nyligen? Jag har fått min gamla utbytt på garanti och fått fel storlek. Det märkte jag först när lapparna låg i sopbilen och nu kan jag inte byta. :näsblod

Vad jag nu behöver är 'papperslapparna' som sitter i nacken på jackan. Är så satans desperat att jag nästan skulle kunna betala för dom. :grina Det måste även vara en Large dom suttit på.

AA65_41V_MMtnGuideJkt_F04_400x400.jpg

Stick ner till affären o kolla på en jacka, när ingen tittar så drar du av lapparna.

Så nu fick du hjälp, glad nu? :)

Problemet är att INGEN butik i hela Stockholm har dom här jackorna. :/ Fan att man ska vara så satans snabb ibland på att kasta saker. Jackan är ju helt ny men så fel storlek.. :gnissla

Plåtniklas skrev:
Problemet är att INGEN butik i hela Stockholm har dom här jackorna. :/ Fan att man ska vara så satans snabb ibland på att kasta saker. Jackan är ju helt ny men så fel storlek.. :gnissla

Var har du köpt den då??? :confused:

jag har en men tror inte lapparna finns kvar tyvärr :( Men jag ska kolla lite :tummenupp

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back