Köpt motardkit!

norda

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
2005, KTM 640 SM
Wiiii, nu j*vlar längtar jag tills våren kommer, köpte ett begad motardkit nu i veckan.. Blev tvungen att montera dit det bara för att :yoparty

Bifogat

• DSC000855.jpg
    DSC000855.jpg
    104.7 KB · Visningar: 133
norda skrev:
2605078 Wiiii, nu j*vlar längtar jag tills våren kommer, köpte ett begad motardkit nu i veckan.. Blev tvungen att montera dit det bara för att :yoparty

Nice bara ut och tokge sen när våren kommer :tummenupp

Fränt :tummenupp Inga vinterhjul? Du kanske resonerar som mig att det är bättre att ha något att se framemot på vårkanten. Men klart att det vore lite sköj med 17" dubbdäck :tuttar

Aphex skrev:
2605121 Fränt :tummenupp Inga vinterhjul? Du kanske resonerar som mig att det är bättre att ha något att se framemot på vårkanten. Men klart att det vore lite sköj med 17" dubbdäck :tuttar

Jag har endurodubbade däck också, dom åker självklart på nu i vinter, blir nog inte så mkt kört men om man liks har däck så är det ju lika bra att använda dom.. Men längtar som fan till våren som sagt =)

norda skrev:
2605171 Jag har endurodubbade däck också, dom åker självklart på nu i vinter, blir nog inte så mkt kört men om man liks har däck så är det ju lika bra att använda dom.. Men längtar som fan till våren som sagt =)
Dubba .....osså bara ut o brassa...:yoparty

Bifogat

• gräva grop.jpg
    gräva grop.jpg
    68.2 KB · Visningar: 144
Härligt härligt!. :tummenupp. Hoppas du har mer tur än mig bara. Första turen med motardhjulen blev ett motorhaveri. :tungan Nejdå.. du kör ju honda så det skall du nog slippa. :tummenupp Måste erkänna att jag hade själv inte kunnat vänta till våren för att få prova hjulen, rätt att köra med dubbat på vintern också. Själv får man sitta här i varmare bräddgrader och lipa lite av abstinens varje dag. Men en dag kommer man ju tillbaks. Du får se till att köra lite för mig också nu ok? :) :yoparty

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år