Köpt hoj idag

Bio_Head

Newbie, nu mera MED lämp
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Honda XR125L
Tja, efter många om å men så blev det inte riktigt den MCn som jag va inriktid på... Men det blev iaf en 125, en Honda XR125 r :)
Men som sagt, hari nte kört så mycket moppe, utan är Newbie och då kanske inte sporthoj är det bästa valet =) men men,
Jag tycker fortfarande att Min MC är über-snygg =D doch vet jag itne om jag hör hemma på forumet ängre *suckar* :fyllisar

Men det värsta är att den komemr stå i garage i nåra veckor\dagar :D haha, har inte fårr lempet än.. hur lång tid ska det ta? det har gått 5 arbets dagar nu, har gått en vecka... :3freak :fatta!

Bifogat

• Honda XR.jpg
    Honda XR.jpg
    35.4 KB · Visningar: 215
Bio_Head skrev:
Tja, efter många om å men så blev det inte riktigt den MCn som jag va inriktid på... Men det blev iaf en 125, en Honda XR125 r :)
Men som sagt, hari nte kört så mycket moppe, utan är Newbie och då kanske inte sporthoj är det bästa valet =) men men,
Jag tycker fortfarande att Min MC är über-snygg =D doch vet jag itne om jag hör hemma på forumet ängre *suckar* :fyllisar

Men det värsta är att den komemr stå i garage i nåra veckor\dagar :D haha, har inte fårr lempet än.. hur lång tid ska det ta? det har gått 5 arbets dagar nu, har gått en vecka... :3freak :fatta!

Den är då lite snygg iallafal men den går som en gammal puch :död

hadde en sån på körskolan jag gick.. tyckte faktist att man satt riktigt bra på den.. det jobbiga va att jag bara fick upp den i 90 när vi körde motorväg. med det sitter säkert någon sorts strypning på den

TaGGeN skrev:
hadde en sån på körskolan jag gick.. tyckte faktist att man satt riktigt bra på den.. det jobbiga va att jag bara fick upp den i 90 när vi körde motorväg. med det sitter säkert någon sorts strypning på den

Jo man satt jävligt bra och det gick skitbra att köra undanmanöverbanorna.
på 90 bromsningen kom jag bara upp i 85 :)

Jag hoppas att jag ser fel och att det sitter en skiva i bak och inte en trumma..!?

Du har en driftsäker hoj iallfall, tror inte den ger sig för hackor.

Svanen skrev:
Jag hoppas att jag ser fel och att det sitter en skiva i bak och inte en trumma..!?

Du har en driftsäker hoj iallfall, tror inte den ger sig för hackor.
Du ser bra svanen....det är en trumma men skit samma....bakhjulet ska väll ändå inte va i backen när man bromsar en såndära....:)

Jag vill inte göra dig besviken men den där hojen går riktigt kasst nästan så man inte vill ut och köra på motorvägen med den. Men den är riktigt skön att sitta på och otroligt lätt körd till skillnad mot våra sporthojar. Men toppar gör den kanske 90km/h om man verkligen pressar och rätt sunkigt axx. Det är nästan som att den kan jämföras med en trimmad moppe :rolleyes:

Men visst låter den skönt?! :näsblod
Passar då utmärkt med att puttra vid donken... peta i tvåan och bluddra på som fan.. Haha! :yoparty :D

/mvh Johan

AquaRelliux skrev:
Jag vill inte göra dig besviken men den där hojen går riktigt kasst nästan så man inte vill ut och köra på motorvägen med den. Men den är riktigt skön att sitta på och otroligt lätt körd till skillnad mot våra sporthojar. Men toppar gör den kanske 90km/h om man verkligen pressar och rätt sunkigt axx. Det är nästan som att den kan jämföras med en trimmad moppe :rolleyes:

hahahaha hur fan kör du?? när jag körde en sånn på körskolan så gick den i 105 i med vind och nerförsback och lite hem längtan. men annars e den jäkligt lätt att köra, bra att göra stoppie med, men wheela e den nog inte så bra på :rolleyes:

Jag har hört att allting är så underdimensionerat i motorn på den, och det är därför den går som den går.

"Anton_Ljunghusen En polare har en xr med acropovich (hur fasen stavas det?) burk, och den låter gytt "

Du har inte någon film på den eller så? Vore grymt o se en sådan som går bra!

Tycker iaf om Yammas motsvarighet, XT125, tycker ej att den är varken slö eller långsam.. Rapp och.. Ja, en "skojhoj".

Inget jag skulle kunna tänka mig som förstahoj, men som andrahoj hade den varit excellent för kort grusbus.

Weei, va ute å körde den nyss, dock i små åttor med farsan :tungan men jag fylde 16 får en vecka sen och väntarfortfarande på lämpet :D :yoparty

Men FAAAN va jag läntar tills jag får se va man kan göra med den :D Vesst den kasne är sunkig\ lite halv kass å så.. men va fan ?! det är min första hoj å jag har inte kört så mycket moppe i mina dar... Så det är parfekt första hoj tror jag iallafall =D :banana :hihi

Ayya, Kommentera gjärna, och ge tips på typ olika övningar, vad är svårast å vad är lättast att göra på körskolans banor... jag har sett typ alla så ni behöver inte förklara dom =)

Bio_Head skrev:
Weei, va ute å körde den nyss, dock i små åttor med farsan :tungan men jag fylde 16 får en vecka sen och väntarfortfarande på lämpet :D :yoparty

Men FAAAN va jag läntar tills jag får se va man kan göra med den :D Vesst den kasne är sunkig\ lite halv kass å så.. men va fan ?! det är min första hoj å jag har inte kört så mycket moppe i mina dar... Så det är parfekt första hoj tror jag iallafall =D :banana :hihi

Ayya, Kommentera gjärna, och ge tips på typ olika övningar, vad är svårast å vad är lättast att göra på körskolans banor... jag har sett typ alla så ni behöver inte förklara dom =)
Övning: Wheela genom högfartsbanan. DET är skillz n' shit, yo.

sismo skrev:
Övning: Wheela genom högfartsbanan. DET är skillz n' shit, yo.

Huum :rolleyes: Wheela är itne det förstajag tänkte på då, och för det andra är inte det olovlig körning å totalt jävla IG om man inte har en skojjig gubbe som handledare ? :tungan :7peta

Min trafiklärare skull nog bara applådera och fråga "Har du övat mkt? Det syns."

Men iofs är han skön. Annat blir det väl på uppkörningen om man gör så, klarar du det galant så blir det nog MVG. Annars inte.

Okey, men som sagt, har knapt kört något med den =)
Fan, jag sak ta å döpa den :D Vad har ni får nman på era :P om ni har något :tungan :) :rolleyes: :gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman