Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
pidda skrev:Kallt och jävligt börjar det bli. Men vad gör man inte när det erbjuds en "pärla".
Jag slog till, och fr.o.m. idag är jag Ducce-ägare![]()
duc916 skrev:Gott!
Så den här tråden var kanske till lite hjälp ändå, trots röran![]()
Stort grattis!
kjuze skrev:Jag har aldrig riktigt förstått det där varför folk inte vill tala om vad de gav för en sak!?
Eller vad de tjänar, eller vad det röstar tex. Förstår inte varför det ska vara så hemligt? Skäms folk eller?
Snygg hojj iaf, grattis!
pidda skrev:Ducati 748
1996
Kolfiberskärmar
Termisar
Depåstöd
Chip
Ventiler justerade
Däck fram måste bytas
Mycket fint skick. Ett pyttelitet skrap på höger sida.
Exakt, alltid nån som är avundsjuk, och menar att det är ett dåligt köp!pidda skrev:I mitt fall vill jag inte säga priset för att slippa diskution. Det är ju alltid nån som kunde sålt sin billigare m.m. bla, bla, bla... Ja, du vet säkert själv hur snacket kan ta fart.
Idag har jag köpt en sån maskin som jag länge velat ha, det var det jag ville ha sagt för jag är så glad för det.
pidda skrev:Kallt och jävligt börjar det bli. Men vad gör man inte när det erbjuds en "pärla".
Jag slog till, och fr.o.m. idag är jag Ducce-ägare![]()
kjuze skrev:Jag har aldrig riktigt förstått det där varför folk inte vill tala om vad de gav för en sak!?
Eller vad de tjänar, eller vad det röstar tex. Förstår inte varför det ska vara så hemligt? Skäms folk eller?
Snygg hojj iaf, grattis!
snaijk skrev:kanon =) då får man väl se dig i stan nästa år!
pidda skrev:Jajamensan!
Jag kommer in från Malmöleden, kör Järnvägsgatan/Drottninggatan fram. Jag vrålar förbi Stadsteatern och drar på ut mot Strandvägen. Glider förbi alla fräscha brudar vid La Plage. Tar till höger upp genom Pålsjöskog och vidare ut på landsvägarna![]()
Jocke skrev:Folk skapar förutfattade meningar.
Vad tjänar du och hur röstar du?
kjuze skrev:6900 och jag röstar inte.
Det är ganska orelevant egentligen i denna tråd, men det kan samtidigt var kul att veta vad han fick ge, man kanske går och funderar på att köpa en liknande tex.
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |